|
|
|
|---|---|
|
varje gång jag ska spola rent vindrutan så går strålkastarspolningen också igång. Varför? Mvh Dragolito | |
|
Inbyggd "finess"... på min spolade den var 3:e gång jag spolade på rutan har jag för mig. Har dock inte problem med det numer då jag bytt stötfångarplast fram och satte då en utan spolning. :-) ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
prova o stäng av all belysning.Länk |
|
|
Var femte gång är det på E32 / E34, men bara om ljuset är på. Borde väl vara något liknande på E39, någon som kan bekräfta? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
konstigt tycker jag...vill bara kunna spola rent rutan istället för att kladda ner hela motorhuven.... Mvh Dragolito |
|
|
WAN: Hur ska jag stänga av belysningen när jag kör i mörker? Mvh Dragolito |
|
Plumber |
Ta loss bakre delen av innerskärmen, vik ut och ryck kontakten till den pumpen som sitter längst ut. Strålkastarspolningen är ändå bara skit. Tvätta bilen oftare i stället! |
|
äh Dragolito ja menade ju vid dags ljus.annars är de bara o byta tids relät.Länk |
|
stefannorr |
På min e 39 ska den spola var 3 gång...tyvärr var mina munstycken felinställda förut så den sprutade bara på huven....hmm...hur lät de*flin* |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.