|
|
|
|---|---|
|
Att tipsa om sätt att få pengar över till annat än bensin kan väl aldrig va fel så för er som inte noterat det så har Shell idag sänkt bensinpriset med 1 krona mellan 10-17. Om detta gäller hela landet ska jag låta va osagt men i Sthlm har jag sett det på flera ställen, bl.a. i Kista och i Spånga. 9:46 för 1 liter 98 Oktan kändes betydligt bättre än 10:46. Full tank tack :-) | |
|
Jag som tankade ~69,5 Liter igår för 10:79/litern :( // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
| Rättelse: 9.63 var priset idag. | |
|
Aha det missade man. tankade 170 liter på 2 dar förra helgen. Synd att det inte var billigare då... Smakar det så kostar det... /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Tankade 95 oktan för 7.66 på JET i Stenungsund igår. Brukar ofta vara billigt där. Även de obemannade stationerna i Uddevalla brukar vara billiga, ca en krona billigare per liter än "normalpris". ______ Martin |
|
| När jag tankade i täby häromdagen stod det 10,16 på "skylten" men pumpen visade endast 9,16. Så jag passade på att tanka fullt. ca 60 liter, kändes JÄTTEbilligt för mig iaf... | |
|
Tankade 98oktan igårkväll för 9,99:-/liter. Får man väl vara nöjd med. 50 liter blev det. Tyvärr fick jag rekordhög snittförbrukning denna gång: 1,27 liter/milen. :( Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
|
Tankade också på Jet i fredags. Makalösa 9.08 kr/litern! Full tank givetvis och snittet låg på 1.12 l/milen. Hmmm, får man väl vara nöjd med ;) /// Olof Länk |
|
|
På tal om billig bensin.. Har vid två Uppsala-besök noterat att bensinen där är snorbillig. Om priserna verkligen gäller eller om de felskyltar flera månader i sträck vågar jag inte uttala mig om, men priset har båda gånger legat ~1,50kr under det normala, alltså runt 8,80. Detta är alltså ingen Jet eller något, utan i ena fallet en bemannad Preem och i andra fallet Shell tror jag. Nån som vet hur det ligger till? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.