AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
701

Bmw Touring 94?

hej hej måste bara fråga ska iväg å kolla på en bmw touring 94 en 318 i morron va ska de va för kaross på en sån e d E 30 har inte fått någon bild på bilen och dom som har den vet inte va d e för kaross betäckning. vad är ett rimligt pris för en sån ?
den är importerad 02. och verkar va i hyffs skick!?!
Hej och välkommen till forumet!

Se modellguiden till vänster eller surfa in på touringklubben nedan och du finner garanterat svar på dina frågor. :-)

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
M.
307
M.Nilsson
120dM E87 -07
525tds E39 Touring -98
Är det den här bilen Länk ?

"Riktiga män luktar diesel"
Inte så troligt då det står E30 i texten.

M.
307
M.Nilsson
120dM E87 -07
525tds E39 Touring -98
Nja,var en liten chansning när bilen var i kalmar som även miss_tessan82 bor i enligt hennes användarprofil =)

"Riktiga män luktar diesel"
Du har en poäng där. :-)

hej och tack.
men jag hittar inga svar här eftersom bilen är från 94 men E 30 gjordes bara till 93 och det stämde inte ändån me de sista bilarna som tillverkas kan det vara så att eftersom bilen är en imp. att den har senare tillverkningsår i tyskland ???
ha
184
hakgle
325i Cab -92
635CSi -85
E30 318i Touring tillverkades t.o.m. februari 1994 enligt ETK. Dessutom så ska ju inte tillverkningsår och årsmodell blandas ihop.

Hur det var i exportlandet för denna bil vid första registreringsdatum vet jag inte men idag blir årsmodell det året då bilen tas i bruk (registreras) första gången.
ok tack då kan de allstå vara en 94 då!
Stämmer som Hakgle skriver. En 3-serie Touring av -94 års modell måste vara en E30.

Mvh,
Kalle
_____
Bilen: Länk
tackat för er hjälp men den bilen va kass.. guu e så besviken.. får väl gå hela vintern... snyft
Visa användare
1.458
FD-Ormen
X1 18d SDrive-15
CX-5 2.2d-13
vad var det som var "kasst" med den? (trodde själv att 318iT tillverkades tom. -92 = -93 i SE och (endast) 316iT tom. -94 = ev. 94/95 i SE?)

var det sportstolar i den?

///RÖKNING DÖDAR -skrev nån på ciggpaketen, då har de ej provat detta forum!
hela bilen va kass när man kom upp över 70 så vobbla hela bilen så pass ås de gick knappt att ha kvar den på vägen.
avgas helt slut lät som ett rea plan m.m nee den va inge kul..
får väl köpa mej ett par snödojjor *L*
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Finns många åter att kika på, det är köparens marknad och utbudet är stort. Förmodligen ännu större på E36 modellen.
Lycka till och välkommen till Autopower.

///MVH Hasso
Länk
sant men inte i min prisklass precis... men men kan ju alltid hoppas att de trillar ner en innan jag frysit fast med mina snöskor eller nått
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.