|
|
|
|---|---|
|
Hur får man tag i det? och vad är skillnaden? har någon bild på d 2 olika? Tjipptjopp | |
|
Hej. -97:ans grill 'bullar' lite mer utåt. Kanske lite svårt att se, men på min gamla M3:a hade jag nya grillen. Länk Den finns att köpa på BMW och kostar ca 1200 kr om jag inte minns helt fel. /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
Men är det värt pengarna? och blir det snyggare? GRYMT snygg M3 fifa*n!! /Jonas Tjipptjopp |
|
|
97:ans är mycket snyggare...... pengarna :vet ej.... ///325/// |
|
|
Håller med killarna innan. Hade oxå den nyare grillen på min fd. 325:a från -93. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
| är det lätt att montera nya grillen..vad måste man göra för att den ska passa | |
|
Passar rakt av. Man byter ju hela plåtenbiten runt njurarna och under lysena. Finns en del info om detta om du söker på tex. "facelift" eller "nya grillen" osv. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Jag köpte nyss en kylarplåt från 1996 och den nya grillen som är bredare än min 1995a. Passar rakt av (plåtbiten asså) För att få de breda njurarna måste man köpa hela plåten(kylarplåt). Jag köpte min på stylingkompaniet. www.stylingkompaniet.se - övrigt finns även på www.schmiedmann.com - styling - exterior. Kostar mellan 1000-1400:- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.