|
|
|
|---|---|
|
Stänkskydd disskuteras fram och tillbaka på forumet men nu är jag endast ute efter bilder på det. Dvs orginalstänkskydd och inget annat, Skulle behöva se dom på(har aldrig sätt en E46 med det.) Kan tilllägga att det gärna ska vara på en sedan men dock inget krav. Wendtan, du har säkert några i gömmorna!? :)) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." | |
|
Nu när jag tänkte efter lite så var det ju uppe en tråd om detta för ett bra tag sedan som jag nu hittade. Fanns ett fåtal bilder där men inget speciellt bra, så jag är tacksam för fler bilder! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Länk Länk Länk Länk Länk Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Usch, ja detta otäcka orginaltillbehör finns bland annat på denna Länk De får vara hur besparande för stenskott de vill, men på en sportcoupe så hör stänkskydd inte hemma. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Tackar, Många bilder har jag tittat på innan men man glömmer fort, Frågan är nu om det kommande "nytillskottet" ska få dessa monterade eller inte... hmmm tål att tänkas på många timmar... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
På 328:an lämnde jag in mina stänkskydd på lack i bilens färg, Har nu kört dem 5000 mil och det ser forfarande bra ut, där värsta däck sprutet är, har det ju gnagt lite. Men ingen tittar i skärmhuset ändå. Tycker till och med att bilen är snyggare med stänkskydd, jag har bara monterat dem fram. Rekommenderar det, helt klart. Ska se om jag kan få fram någon bild. har haft det i alla fall. Mvh Kristian |
|
|
Om jag inte missminner mig så passar inte stänkisar på m-sportpaketet. Ytterligare en anledning till att jag ska montera det till våren :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Alf_VON_Sil: att få dom lackade kan helt klart vara ett alternativ, Vore perfekt med bilder, utöver stenskottskydd upplever du att dom skyddar mkt mot nersmutsning av sidorna generellt? Kommer du ihåg vad du betalade för lacken eller fick du gjort det i samband med nått annat som skulle lackas i samma färg? /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Wendtan: Attans nya bilen ska ju ha M-pkt, Du vet inte om det finns till bilar med m-pkt? /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
När jag köpte till min (som inte ska monteras) kollade jag och snubben på BMW på en bil med Mpkt och en utan. Vi såg absolut ingenting som tydde på att de inte skulle passa även på Mpkt. Men det står om man beställer att de inte passar.. /Johan Min bil: Länk |
|
|
Mina stänkskydd skulle det stå... /Johan Min bil: Länk |
|
|
Jag vet att er kommande vagn är beställd med m-sportpaket, de var därför jag skrev så. Nej, mig veterligen så finns det inte stänkisar till m-sportpaketet. De går o montera standardstänkisar på m-sportpaket med mycket vilja med brukar se amatörmässigt ut då passformen är långt ifrån bra. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Johan99: tack för infon. Wendtan: Tack för omtanken :) Då får det nog bli så att vi skippar dessa, /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
wendtan: Vad exakt skiljer på sido kjolarna då? /Johan Min bil: Länk |
|
|
Att montera stänkskydd bak är ett VÄLDIGT effektivt sätt att förstöra en bils utseende totalt, tycker jag. Hellre stenskott än detta ofog! Sorry :) Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
|
Har ni pratat om bak hela tiden?? Har menat fram. Bak skulle jag aldrig ens tänka tanken på vintern... /Johan Min bil: Länk |
|
|
Johan: Ja fram passar dom säkert perfekt, skillanden på m-sportsidokjolarna och orginal är egentligen försumbar. Men bak är som sagt en annan femma. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
wendtan: Aha då är jag me :) Nej bak är fult som stryk :( Har menat där fram. Där ska de passa till Mpkt även att det står att det inte gör det /Johan Min bil: Länk |
|
|
Johan99: Jag har snackat om båda delar! :) Wendtan: fick för mig du menade att dom inte passade överhuvudtaget på främre även om det verkade lite konstigt. Bak är jag medveten om att dom inte passar speciellt bra. Sorry om jag var lite otydlig. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.