|
|
|
|---|---|
|
Tja, tänkte byta framljusen på min E34:a 540 men satan va det var bökigt att få bort lysena. Märk att jag snackar om en 540 så det sitter mer ting bakom motorhuven än en 525:a :) Seriöst, går det att få bort endast glaset från utsidan utan att skriva bort hela kittet? | |
|
ta lös stötfångaren är väll det lättaste Joakim Eriksson |
|
|
Glaset är fastlimmat i reflektorn. Mycket värme från värmepistol blir nog bra. Knäck inte glaset, bara! |
|
| du måste ta bort grillen och plasten under den..har bytt själv..inga problem | |
|
Jasså, ska han behöva göra den operationen? Fö så finns detta beskrivet i en tidigare tråd, inte många dagar gammal. |
|
| Fuck är den fastlimmad i reflektorn? KJag måste in i reflektirn nämligen för att sätta dit lysdioler och stavar för angeleyes.. | |
|
Det spelar ingen roll vilken motor du har om du tar bort grill och stötfångare. Kolla Mektipsen och vårda språket! Och bakom motorhuven borde det sitta samma som i en 525, skillnaderna ligger väl under huven? |
|
|
MB123> Är lite småsugen själv att trycka in Angeleyes. Men undrar om de inte förstör ljusbilden eftersom de ju kommer att täcka en ganska stor del av glaset. Eller har jag helt fel? Någon som gjort det? Berätta gärna hur du gjorde. *BAWORAK* |
|
|
Glaset på helljuslampan är fastlimmad med reflektorn. Således är helljuset i ett stycke. Glaset till halvljuset är fastskruvat med 3 stjärnskruvar i glaset och det går alldeles utmärkt att sära på. Se aktuell tråd nedan: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.