|
|
|
|---|---|
|
Hej Allihop ! Ville bara dela med mig av min odelade glädje över ännu ett helt "rent" protokoll från bilprovningen. Detta trots att bilen är sex år gammal och har passerat 22 600 mil. I framvagnen är endast pendelstagen bytta i övrigt original. Avgassystem m.m. original. Ibland gnäller man över vissa detaljer såsom pixelbortfall m.m. (har naturligtvis drabbat mig åxå) men i det stora hela är det väldigt rejäla och välbyggda bilar vi kör. Bara det att CO-halten är 0,0 i protokollet känns ju bra !! Nysse | |
|
Grattis Grattis, det va väl roligt! (Loket ;-) /Lazze Länk |
|
|
Besiktigade min E-38 för några veckor sedan, och det är alltid roligt att få beröm för hur fin bilen är : ) Alla avgasvärden perfekta, och inga glapp att anmärka på varken bak eller fram, min har gått 16300mil. Besiktigade E30:n veckan efter och besiktningskillen som besiktigade 38:an kom fram och kommenterade klass skillnaden på bil, men den gamla 88:an gick igenom med blankt papper den med. Nu kommer snart dom roliga inbetalningskorten på vägskatten, för båda bilarna, skit skoj nu när man precis lagt alla slantar på ett hus, men man får väl glädjas åt att E38:an får tak över huvudet igen : ) |
|
|
ja det var roligt att den gick igenom utan fel......själv har man några 2:or här och där..... ///325/// |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.