|
|
|
|---|---|
|
.....Tyskland? En kollega snackar om att det ska finnas en annan asfalterad väg till Tyskland så att man behöver inte ta nån färja alls. E detta sant? Har i hela mitt liv tagit båten över till Tyskarna. :) Mvh Dragolito | |
|
Finns två vägar, en genom Finland och en genom Danmark :.) |
|
|
ok detta låter intressant :) Ibland så kör jag genom Puttgarden men måste ta en färja ändå ju...Var e den asfalterade vägen då? Är det nåt nytt? Mvh Dragolito |
|
|
Malmö-Kastrup-Odense-Fredricia eller? Dock en omväg kan jag tänka mig. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
Man kommer in vid Flensburg alltså på tyska sidan. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
Det finns broar över till Jylland och sedan är det bara att köra söderut till du kommer till Tyskland. I de flesta fall så är detta en stor omväg men det beror ju givetvis var i Tyskland du ska. ___ BMWCS #5157 |
|
|
Kör man BMW så låter den finska vägen mest lockande.. |
|
|
Jag körde den vägen som HD91 sa. Men då tillkommer det även en bro som du måste passera. kostar 35 euro om jag inte mins fel. (Enkel tur) Körde sedan vidare till flensburg.. var väl kanske 20-25 mil el. nåt från köpenhamn |
|
|
Tack alla.....tror inte jag kör den vägen ändå..stor omväg ju.. Mvh Dragolito |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.