|
|
|
|---|---|
kjelle81 |
Vad skall man ge för en sådan? Kjelle |
| 150-160' | |
|
Är inte det lite mycket? Jag skulle säga 140 om den är importerad. Mr C |
|
|
Mr C: Och hur mycket skulle du betala för en sv-såld då? En standardutrustad 528 ligger på ca 130-140. Bara 18" hjulen höjer värdet med 10 papp. Föresten,hur många fullutrustade sv-sålda 528-er tror du att det finns? |
|
| Skulle nog gissa på 150', sv-såld 5-10% mer...dock ställer jag mig tveksam till att 18'' höjer andrahandsvärdet med 10 lakan. | |
| Man kan ju alltid sälja fälgarna för 10', om däcken är fräscha dvs. | |
kjelle81 |
lite fler svar tack. |
|
Risbuske: 125-140tkr. Fräsch bil 150-160tkr. Vad ev svensksåld gör har jag ingen uppfattning om. jämför på tex www.bytbil.com Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
sebbe_bmw |
Jag har en fullsmetad svensk såld 528 t.ex Kan inte komma på ngt på rak arm som jag inte har.. Sebbe |
sebbe_bmw |
Jag har en fullsmetad svensk såld 528 t.ex Kan inte komma på ngt på rak arm som jag inte har.. Även 540n har rubbet och är svensk såld... Visst finns det mer i Tyskland men.... Sebbe |
|
Tror på Askens värdering ungefär....dessutom brukar begreppet "fullutrustad" innebära väldigt olika saker. Jag har varit och kollat på en Audi 100 2,6E 94:a som skulle vara "fullutr".....den saknade skinn, farth t ex..men den hade analog tysk mobil telefon...vad man nu ska ha den till här...så tänk på vad fullutr innebär innan du bedömer priset! Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.