|
|
|
|---|---|
| Som rubriken lyder, vad hände med Qraftwerket? Fick Jocke Qvarnström den såld, och till vem isåfall? | |
|
välkommen till forumet hellman... jag måste säga att qraftverket är en grymm maskin.....tyvärr vet jag ej vad som hände med den.... ///325/// |
|
| Verkar som om hemsidan itsfun.nu ligger nere dessutom. Försök hitta något inlägg han gjort här på forumet och skicka ett mail. | |
735 |
vet att den var ute på annons för ett tag sen, men inte om den blev såld, quarnis verkar sitta på ett gäng bilar han hade ju "förädlad" bubbla också... |
|
Extriört är det skickligt att få en M5 E39 så fruktansvärt ful. Ser ju ut som raggarhottat spackel. Den springer nog inte iväg vad jag tror. Men den går nog iofs bra i motor m.m., men vore väl f-n annars med en förmögenhet nerplöjd. Snyggare original Nicke |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Men Nicke då får man säga så om Karbonkitchkungens bil el fd bil?? :DD ///MVH Hasso Länk |
|
har sett Jocke´s M5:a och den är ingenting annat än BRUTAL!! Mvh Dragolito |
|
| varför inte maila jocke himself och fråga ? hemsidan kommer säkert upp igen. tror det var info@itsfun.nu | |
|
"Hasso" Jag kanske tog i överkant, men jag gillar personligen inte stuket på breddarna och fälgarna. Fälgar ska vara djupa och ej täckas av skärmkanterna... Gillar dock även styling, tex Mr Carbons (?) M3 CSL, jisses vad fräck! Nicke |
|
|
Ulrik_ : jocke@itsfun.nu MVH / Jacob |
|
|
Måste bara säga att Qraftwerket måste ju vara en av Sveriges snyggaste bilar, fanns det bara pengar så....... |
|
|
Såg den Qraftwerket på Tullinge förra sommaren, ouff vad snygg den är! Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
| Vad är det med alla på Autopower? Jag frågade vad som hände med qraftwerket, om den vart såld. Inte vilja jag ha en utvärdering hur den går,ser ut, vad det kostade att bygga den mm. Sådana disskusioner tycker jag att man kan starta i en annan tråd. Många här på autopower verkar sakna respekt och det ser jag som en mycket tråkig sak, om inte annat tar all denna onödig läsning upp en massa tid och årk. | |
|
Qraftwerket är inte såld den ägs fortfarande av ägare nr 1 i Sverige och är påställd. Mvh Stephan |
|
| Den är inte speciellt proffsig gjort, när jag såg den va det lacksläpp och rost i hjulhuset där skärmbreddningen va gjord | |
|
Såg faktiskt Qvarnis och hans bil på Statoil Järva krog för en vecka sedan. Tror han fyllde på olja, om någon nu skulle vara intresserad av att veta det. Mr C |
|
|
Jag undra också om någon vet vad som hände med Qraftwerket? Bilen står fortfarande skriven på Qvarnis föredetta fru.Någon som har en anining.Bilen e inte direkt snygg men hårdvaran e det inge fel på.Mycket mumma från Ac-Schnitzer. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.