AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
2.426

Lacka kromade ringarna runt njurarna svarta?

Jo
272
Johnken
523i F11 -11
Som frågan lyder. Vad tycker ni? Bilen är en brokad röd e36a me vita blinkers å orignal front me dimljus å svarta lister i övrigt. Bara ringarna som e kromade. Kan som bli grymmare i fronten om dom e svarta har ja fått för mej! =)

//John

B M W - Do I need to say more!
Min egen personliga åsikt är att svartlackade njurar suger hårt, det ger bilen en icke angenäm raggarlook...lacka gärna allt annat i bilens färg eller svart med låt kromet runt njurarna vara kvar...

"BMW behöver turbo lika mycket som Concorde behöver propeller"
Visa användare
571
Jonte_smte
325IK -87
325IM-88 turbo
325-91 turbo
jag tycker på e30 är svarta njurar ett måste....men på e36 tycker jag kromade är snyggast....helst de med breda kanten....

///325///
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Måste säga att jag inte håller med killarna ovan mig här, kanske pga. av att min E36:a har just svarta njurar. Tycker att det passar in otroligt bra just för att min är så mörk i färgen samt att mina blinkers är tonade.

Bilen va så här när jag köpte den så jag har själv i nte fixat med något i fronten förutom kolfiberläppen längst ner (som för övrigt stals för ca 2 veckor sedan..arrrrg!).

Har massor av bilder om du önskar...

Mvh Jimmy

Min ögonsten: Länk
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Finns svarta att köpa färdiga att montera till det flesta BMW modeller. Nån sajt i England om jag inte minns fel.

///MVH Hasso
Länk
e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
Det är enkelt att göra själv med våtslip o bättringsfärg....har jag gjort på min, blev klockrent...
Svarta njurar tycker jag ger ett mer aggresivt utseende, kolla på min bil...iof ingen E36:a men du får en tydligt bild på hur det kan se ut! Några tycker det är fult andra säger bara WOW...

Mvh Dragolito
Jo
272
Johnken
523i F11 -11
Tycker att d ser helt klart mer aggresivt ut.

Jimmyboy: Passar helt klart på din, å min e väldigt lik din i fronten förutom att min är brokadröd. Alltså mörk mörk vinröd typ. Så d blir no bra! =) Blir att lacka seriöst isf. Är dina njurar mattsvarta lr blanksvarta?

B M W - Do I need to say more!
Visa användare
195
Sainio
Alpina B8 4.6 Cabrio -96
BMW 540iA Touring -98
BMW 528iA Touring -98
BMW 320iA Cabriolet -89
Jag har bytt ut mina helsvarta mot original med crome.
Tycker jag blev snyggt på min bil.
Så mina svarta är till salu, tror inte dom kommer på igen för min egen del.

Mvh Peter
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Tjenare.

På min förra bil lackade jag njurarna svart. Tycker det blev riktigt bra.

Länk

På min nuvarande så köpte jag svarta. Mest pga det var ganska mkt jobb att slipa bort kromer samt att det var lite svårt att få det riktigt jämnt.

/Edvard
BMW CS #4503
Min dagbok: Länk
ba
56
badbeemerboy
325-94
320-87
Har svarta på både min e30 och e36:a.tycker det e helt klart snygast. ser lite mesigt ut annars ;)

Länk
Länk
Ro
31
Rodgee
325i -92
Badbeemerboy --> Vad heter Ögonlocken du har på din bil, och var kan man beställa dem?
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Ser inte alls bra ut tycker jag. Gärna shadowline men njurarna ska vara chromade.

På min M5e34 sitter det de breda njurarna lackade daytonaviolett. Är någon intresserad byter jag gärna mot ett par chromade.

ma
15
matslindberg
325i Sedan -94
Finns det orginalnjurar att köpa som är svarta...? Är det på m3gt om jag inte minns helt fel... Tacksam för svar
st
63
streetperformance
Bmw 320i Tc Bauercab
kolla denna njuren ;)

Länk
32
645
328CIA
330 iAT //M -02
Johnken, jag har en färdig lackad att sälja. hör av dig om du e intresserad.

Daniel
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.