|
|
|
|---|---|
|
hej.... Kan man tona sidorutorna framme lite ens? Går den igenom besiktning då? hur mycket kan man tona?? | |
|
Du får tona ned till 70% ljusgenomsläpp. Det går att få till med lack, men knappast med film. Dessutom skulle skillnaden bli så liten att det knappt är lönt... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Med tanke på att vanligt ofärgat glas i en bilruta har ca 75% ljusgenomsläpplighet, finns det inte mycket "toningsutrymme" innan det blir olagligt. Precis som Jeppe skriver är det en knappt märkbar skillnad mellan 70 och 75% ljusgenomsläpplighet. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
f*n vilket tråkigt land vi lever i! så töntigt! PS. vet ni nått bra ställe jag kan proffstona?? Helst i Skåne... Jag hittar inget ute på nätet. ///Martin |
|
|
Dajox: RekProffset i Halmstad kan jag starkt rekommendera. Riktigt duktiga killar. Ligger visserligen inte i Skåne men bra nära iaf. Du når dom på, 035-187272 MVH / Jacob |
|
|
Dajox: Man får flytta till andra länder om man inte trivs i Sverige. Men de flesta andra länder har likadana, liknande eller till och med tuffare relger, så det hjälper nog inte mycket... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Jacob_M3: tack för tipset. Jesperado: sant! Förestten kolla in denna....jag ska kanske köpa den....vad tycker ni...kom GÄRNA med prisförslag. Länk |
|
|
det är snyggt med toning ända fram..... ///325/// |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.