|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag försöker få tag i fler tidigare ägare än de 2 som skickas ut via vägverkets (bilregistrets) fax. Kan man få en fullständig lista på alla tidigare ägare på något sätt? Mvh Marcus | |
| Varför inte pröva att ringa Vägverket , de kanske sparat infon :) | |
|
Om du känner nån som jobbar på en bilfirma så kan dom söka fram alla tidigare ägare genom reg nummret. //pär |
|
| Till min M5a så har jag kopior på alla regbevis från ägarbytena. Vägverkets bilregister sparar de på microfilm och du kan beställa kopior därifrån. Lycka till! | |
|
Du kan få kompletta ägarhistoriken om du ringer till Vägverket. Dock kan de bara faxa det till dig. Vid ett tillfälle frågade jag snällt om de inte kunde maila över uppgifterna istället, och efter en stund så gick de med på det. Men nåt mail såg jag aldrig. /// Olof Länk |
|
|
Länk Kan du beställa total historik om bilen,, beror dock på vilken årsmodell du har.. Kommer inte ihåg exakt hur det var,, men jag beställde papper härifrån ang, en gammal M535:a jag ville ha mer info på. |
|
|
Jag följde rådet om att kontakta min lokale bilhandlare som kunde hjälpa mig :) Nu har jag i alla fall alla uppgifter om den här bilen (tyvärr inte enbart goda nyheter), får se om han orkar hjälpa mig även med nästa objekt ... /Marcus |
|
|
Bra! Det är ju de dåliga nyheterna man vill ha koll på... Man är inte paranoid om de verkligen är ute efter en. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.