|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
har haft MIN 528 i några månader nu och är fortfarande så J***A NÖJD!! går som en dröm, det är så man längtar att få stiga upp på morgonen, gå ut till garaget, vrida om nyckeln och bara PYSA/GLIDA iväg till jobbet! De är kärlek de' //Kent | |
| Vänta bara tills du får strul med Airbag och ABS lampan, kanske lite rost, vibrationer i framvagnen, oljud från dörren osv.. | |
|
...höjd premie på försäkringen, vandalisering, inbrott, soppan går upp i pris, punka en svinkall morgon i februari... :-) |
|
| Men hallå!!!! Cyniska eller ironiska? | |
|
Det är väl kul att nån kan visa sin glädje över sin bil. Jag åker fortfarande med ett leende på läpparna....efter 7 månader. Men de e klart, när vattenpumpen, hjulager........;)) /Lazze Länk |
|
|
Kolvringar, lambda, lmm, hardyskiva, stödlager, diverse bussningar i bakvagn. ;) Hehe, vänta bara, de kommer =P |
|
Camaro |
Jo men det går ju inte att tillvärka en bil som inte går sönder, det är ju ändå reservdelarna som bil jättarna drar in hälften av sin vinnst på ...... räkna på hu mycket $$$ det blir man lägge på en bil i reservdelar/slitdelar under dess livslängd |
|
Stackars Sandman. Här yttrycker han sin lycka och kärlek och ett gäng (avundsjuka?) börjar måla f-n på väggen. Kanske ni borde legat och sovit i stället ;-) för litet trött grinighet på morgontimmarna är förståelig. Sandman, jag gläds med dig! Är själv mkt nöjd med mina. __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
En kanonbil är vad det är. Förstår helt Sandman...Far min har en 523i-97 och han har aldrig haft en så skön bil(OCH problemfri) hitintills...Nu rullat snart 13000mil. Enda plumpen är väl att den ibland kunde ha lite mer markfrigång,vid t.ex. skogsbilsvägsutflykter ;) Mvh Janne. |
|
| Det är väl inte så konstigt att en bil som är 10-15 år gammal kräver lite reparationer? | |
|
Kan ju säga att jag inte alls blir avskräckt att köpa en BMW... ;) |
|
|
Har haft min senaste E39 i över ett år nu... är övernöjd med den. Airbaglampa osv har strulat för mig med men det är ju småpengar. Finns ingen mer prisvärd bil i den storleksklassen idag. Grattis till ett utmärkt bilval! ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Hej Magnus M, precis som du skriver har jag nu fått problem med airbaglampan, vad var det för fel på din? Hur mycket kostade kalaset? Mvh JJ |
|
|
jag gläds med dig Sandman! Jag har haft min e39 i 17 månader nu och är mycket nöjd med den. Visst hade jag olika problem med den, lambda sonden gick, kamgivarna (båda) två gånger ABS sensor, termostat... och så däsk!! helt nya 17" ifjoll och nu är de skrot!!!! (ok har rullat 5000 mil och har kvar 4,5mm men ojämn slitna ...) nja, jag är nöjd, har aldrig haft en bil med så mycket körglädje!!!!!!!!!! mvh D |
|
| Jag kan bara hålla med. Jag kör en 525-02. som gått 9000mil den känns som den är ny fortfarande. e39 är helt klart en underbar bil. | |
|
Haft min 523-96'a i 2,5år och kört 3500 mil inga större problem ännu! Lika roligt VARJE gång att få köra den! |
|
| Kanske läge att förtydliga: Ovanstående helt menat som ett skämt, dock med en klar verklighetsanknytning. Jag tycker det är skitkul att han är så nöjd med sin bil! Känner själv så, trots drygt tre år med samma bil. Vissa dagar är det bara helt super att glida iväg med den. Dock så pajjar och krånglar tyvärr även en superbil. :-) | |
|
Jag köpte ett eget nollningsverktyg till airbaglampan... :-) ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Det låter som en bra reparation, var hittar man ett sånt och för hur mycket? //JJ |
|
|
Finns på Motor Nord. 1800 tror jag det kostade... men det nollställer allt en hemmapulare behöver. Även ODB2 gränssnitt! ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
| Jag har haft min i 9mån kört 1400mil.kan bara hålla med, en kanonbil ,inget fel ännu.Visst kan dom här bilarna ochså säkert gå sönder men varför ska jag köra trista bilar som går sönder | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.