|
|
|
|---|---|
|
Hej tänkte bara höra om någon har tips på vad som är fel på bakrutedefrostern.. 1. Säkring hel 2.defrosterkontakten lyser 3, kontakterna vid bakrutan sitter bra 4. alla slingor på rutan ser hela ut, men även om en vore trasig skulle väl de övriga fungera? Jag har inget instrument (har det i en annan stad) så jag har inte mätt något. Det jag misstänker är 1. kabelbrott 2. relä (nån som vet vilket det är?) 3. något annat? Tack på förhand! Svekke | |
| Jag har också problem med min bakruta.. Alla slingor ser fina ut.. defrosterkontakten lyser för mig också.. dock så har jag inte kollat säkringen.. vars sitter den ens? :-) | |
|
Hej, enligt min instruktionsbok är det säkring nr 8 på 30 A. Säkringsnummer står på plastlocket.. Svekke |
|
| Min är oxå dålig.. bara några slingor som värmer men inte så mycket ska prova att byta säkring 10A till 30A som de ska vara. | |
| ok..ska kolla om jag hittar rätt säkring..!! Ett måste på vintern!! | |
|
Min funkar men e jävligt slö.... Fler kurvor åt folket! |
|
| Svekke: Jag har precis samma problem. Har du löst gåtan? | |
svintoleffe |
Det enklaste man kan göra om man misstänketr kabel brott, et äör att ta en summer, så skickar man in en signal ifrån typ säkringen, till kontakten i bakrutan, Får du en pipsignal då, då är dte inge kabelbrott. Ps glöm ej att ha knappen intryckt, Länk Min Bmw MVH Leffe |
|
> Jag har precis samma problem. Har du löst gåtan? Nix. Jag mätte t.o.m. ca 12.5 volt på defrosterkontakterna i bakrutan, men defrostern funkar inte iaf... Svekke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.