|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
*skrattar* .. är folk så dumma att dom betalar 750 kr för mätar tavlor ??? hahahahaha ... vi ger detta till våra kunder gratis .. det dom ev betalar är utskrifter på fotopapper eller glamfolie ??? och ev montering ,, om dom inte grejjar det själva .. * totally intolerant* |
|
|
Helt gratis? Ni måste vara den bästa firman på marknaden... Hoppas bara folk inte är "dumma" nog att köpa dessa då för 750:- Skall rekommendera er på andra forum oxå. |
|
|
Hmm.. Ja du Lillkillen vad ska jag säga .. Tycker du inte själv att 750 kr för något som finns gratis på nätet att ladda ner är lite väl girigt och patetiskt ?? Att du reagerar när jag lägger ut gratis länkar och markerar att du säljer dig själv och ditt företag på ett forum . med såå många Bilfantaster som ständig sitter o letar saker och att vi hjälper varandra här ..på alla sätt Utan att ta betalt för det ******************** Jag precis som du oxå säker vet att många kunder söker upp egna saker på nätet,både nytt och begagnat . jag skulle aldrig sänka mig till den nivån att försöka sälja mig eller företaget jag jobbar på i ett forum . Däremot komma med tips och ideer och förslag för att hjälpa till för att skapa ett trevligt forum. Klart vi ger våra kunder saker som vi vet om är gratis ..och självklart hjälper vi dom på alla sätt vi kan . att suga ut sina kunder är bara ren idioti och en sak som i längden dödar hela företagsandan .. och ger DÅLIG reklam. Vad det gäller att du skulle rekomendera 'oss' på andra forum ..tror du inte att du som jobbar och driver *Stylabilen* skulle göra bort dig ganska ordentligt ...men go ahead ... Lycka till i framtiden med företaget ;) men tycker nog du ska fortsätta studera,, du kanske lär dig något .. vem vet . / eric / eric |
|
| Att diskutera detta på ett forum är patetiskt ifs... | |
|
"suga ut kunder...sälja sig själv...sälja företaget..." Välkommen till Autopower förresten. Tur att du har registrerat dig idag och känner mig redan så pass väl att du kan yttra dig på ett pass negativt sätt om mig som person och företagare... Dålig stil är för snälla ord för att beskriva din attityd, och att kalla mig Lillkillen är bara änu ett sätt att försöka se ner på någon. Bara för att du är äldre så betyder det inte att...jag orkar inte ens diskutera med någon som väljer att smutskasta mig öppet i ett forum, där tråden är: " mätartavlor till E30" Once again...Välkommen till Forumet och hoppas du behandlar andra bättre efter att ha läst ETT av deras inlägg... |
|
|
Vilket papper skall man använda när man skriver ut ? behövs de lamineras ? 325 touring B(r)u(k)sbilen |
|
|
tjena M536 vi använder olika papper i laminering behövs inte . handlar mer om vilken finish du vill ha men fotopapper funkar guld , finns ju andra roliga alternativ oxå,gå ner till ett tryckeri o be o få lite prover o testa dig fram till vad du gillar. |
|
|
tackar så mkt för tipsen o länkarna ! fin hemsida ni har förresten 325 touring B(r)u(k)sbilen |
|
|
www.dnstrading.se Här har ni riktiga grejer. Vill bygga 2,7L motor, med eller utan turbo???? |
|
|
skulle vara sjysst ifall jag oxå kunde få dom skickade till mig.. mk_ak_47@hotmail.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.