AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
1.253

Tips på inredning i garaget

wa
34
wallin
535iM-92
Ska ta mig i kragen i vinter och fixa till garaget, städa upp och allmänt fräscha till. Jag är sugen på att gå lite längre och verkligen ordna en snygg inredning. Måla om betonggolvet, ordna vertygstavlor och varför inte snygga skyltar på väggen?
Så nu undrar jag om det finns någon som har bra länkar till drömgarage som man kan få inspiration av?

wallin:

De sista bilderna på länken ger dig en bra uppfattning om hur ett snyggt garage kan se ut utanpå:))
wallin:

lite snabb....

Länk

wa
34
wallin
535iM-92
Så ska det se ut! Precis den inspiration jag var ute efter. Vill bara till och få det så hemma... Vilken kanske inte är så lätt...

tr
3.660
trucker
CS 3381

R75/7
325IT-06
330XI M-Sport
325 e30 -93

530DX-12 M-Sport
2002T Tii-74
1502Turbo-75
Volvo 264GL-75 export DE
Mustang HT sprint promotion B(GT) -68
Mercury Monteray -56
Skulle behöva en scudmissil i mitt:/
Skämt o sido jag gjorde nyss en utbyggnad så att gräsklippare,snöslunga,däck,mm mao allt som inte man vill ha i garaget försvann.Men vad hjälper det när det blir fullt igen.Nä snart blir det städning igen.

mvh/micke

Länk

Länk Ny 02sida
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Sundsvalls Custom o Styling har en nice inredningsdetalj. En målad board längs väggen i M-färgerna som avslutas med ett M-märke!

Bilen: Länk
wa
34
wallin
535iM-92
Intressant, har de någon hemsida man kan titta närmare på? Jag såg precis Roomservice där de gjorde om en killes Ferarri-garage och nu blir man ju duktigt sugen!

ha
1.072
hammar
540iA -97 (E39)
550iX GT (F07)
Har själv länge funderar på att måla ett BMW-märke på garageporten.
(Lite extremt tänkte jag till en början, men nu efter Ferarri-garaget så blev man sugen att sätta planerna i verket.)

Tänk om någon målar på utsitan porten istället för på insidan, snacka om att be om oväntat besök. ;-)

/Hammar
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.