AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.518

tjuvar tjuvar tjuvar!

Da
98
Dalibor
328i e36
Dete e så jääävla tråkigt att det ska finnas sånna typer! när jag kom till bilen så såg jag att min ena m3 backspegel var helt lös. den som försökte stjäla den blev tydligen avbruten när jag kom ner till bilen igen efter att ha låtit den stå ute i ca 30 min. han hade lyckats få ut den ca 3 cm men sen så tog skruvarna i från insidan. tar jag han på bar gärning så kommer han behöva kryckor! man ger sig inte på en jugges bmw!
kan lägga till att min polares häst framme oxå försvann från hans mustang cobra. skaffa jobb o ge fan i andras egodelar!!!!!
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
trist men så är det... j-vla puckon

4 Cylindrar är 2 för lite!
Mi
189
MiliaN
325i -90
"en jugges bmw" - haha :D hoppas du får tag på han :/

// MiliaN
bole
;) if YU tach maj kaar Aj Viiiil KIIIL YUUUU ;)

en jugge o hans bmw...som "The old man and the sea" ;)
bole
Ibland ... vaknar jag mitt i natten helt svettig...drömt mardrömmar...reser upp mig...tar en koll på min älskling...kanske låser upp o låser igen för att va säker...går tbx t sängen, lägger benet över bruden(nån av dem) och somnar gott igen(yes, we WILL meet again - redan nästa morgon)
Alltid lika tråkigt att höra om sånthär, synd att det finns "förlorare" där ute som tycker detta är skoj, eller kanske till och med livnär sig på att sånt.
Så sant! man rör inte en Jugges Bmw!!

Mvh Dragolito
"a
104
"aka"
325i Cab -94
Vet hur du känner.
nån som försökte sno mina M3 speglar också för ca 1 månad sedan.
Igår blev jag av med min cykel.
satans tattar kvarter man bor i.
ja det är verkligen sorgligt.
någon idiot försökte ju sno min morsas saab bänt med skruvmejsen under hantaget riktigt mycket också tryckt in en stålbit i låset, verkade inte lyckats därför var han ju självklart tvungen att iaf förstöra ett däck. ush va sur man blir.
som tur är står min bil säkert i garage,
ska dock snart flytta och bilen kommer få stå ute känns jobbigt.
får fixa larm o skriva upp mig på garage o hoppas på att man får ett snabbt annars kommer jag inte kuna sova på nätterna. :(
stället jag ska flytta till är känt för att vara lite småkriminelt, var det innan iaf får hoppas det blivit bättre

ja
186
jarivan
BMW 530d X-drive -14
Audi A6 2.0 TFSI -07
herregud så tråkigt att sånt händer. Ok M3 speglar är värda någon/några tusenlappar..men de har snott mina alumenium ventilhattar som är värda ynka 49:50 kr. Hur sjuk får man vara egentligen?
vem vet det kanske var en annan jugge som som var på juggens bmw. Jag hade inbrott i min gamla 318i och han åkte fast det var en jugge som gorde det.
Jag tycker inte någon ska röra någons bmw ;)
ErikNilsson
Dalibor: Vart i Staffanstorp var detta någonstans? Känner en kompis med M3 som bor där och har bilen parkerad ute men har aldrig haft några problem (hittills).
Da
98
Dalibor
328i e36
ja jag lider med er grabbar.....men fan va skönt det hade varit att ta en sån jävel på bar gärning!!!!
och Slöarton.... jag håller med dig helt o hållet!

Da
98
Dalibor
328i e36
erik....syftar du på mathias?
Visa användare
571
Jonte_smte
325IK -87
325IM-88 turbo
325-91 turbo
det tycker jag också är irreterrande......jäkla muppar!!!!

///325///
ErikNilsson
Dalibor: Nej jag såg att det stod Staffanstorp på din profil så jag drog slutsatsen att detta hände där? Det brukar stå en blå M5 E39 parkerad i centrum men denna tycks ha klarat sig utan skadegörelse.
Ol
156
Old
328i -95
För att ta tjuv-j-vlarna på bar gärning behövs lite mer civilkurage!!
Skulle SÅ gärna vilja spöa skiten ur en...

"En gång BMW, alltid BMW"
ErikNilsson
Personligen så vet i tusan om det är värt att ingripa varesig det gäller sin egen bil eller någonannans. I dagens samhälle är det knappast värt att få en kniv i magen för en sådan sak.
Ol
156
Old
328i -95
Sant!

Men, man behöver inte ingripa alls, det räcker om man ringer polisen eller vaktbolaget som ansvarar för parkeringen/garaget...så har man gjort det man kan...

"En gång BMW, alltid BMW"
Zt
312
Ztephan
Z3 Roadster 2.0 -99
E90 325i Sedan -05
En annan risk med att ingripa själv är att man förmodligen åker på skadestånd mot tjuven.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.