|
|
|
|---|---|
|
Tja Jag har sett några E34:or med en extra röd platta som gör att hela bakljuset går till nummerplåten. De vanlöiga vi har gör att det blir ett tomrum mellan nummerplåten och baljusen, men detta jag nu snackar om fyller upp tomrummet. Någon som vet var dessa kan beställas ifrån? | |
|
Hör inte sådant krims krams till saab??? Till frågan NEJ vet ej. Att styla en volvo är som att sminka en Gris;) |
|
|
Antar att du menar denna reflexrampen: Länk Diesel-räsern |
|
| Den reflex ramen monteras på många E34 M5, vet ej om det var std på dem? Den finns bara på BMW vad jag vet. | |
|
Den finns på många mer än bmw... volvo, saab, opel (tror jag) mfl... Diesel-räsern |
|
|
Vanligt att 240 raggarna vid korvkiosken kör med såna där "babianarslen" //Simon |
|
|
Den är svart på M5 och det finns även en "bakljus"-röd variant att köpa. Båda finns såklart på BMW. Jag har en M5-ramp på min E34, men lackerad i bilens färg. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Erik, har du bilder på din bil med rampen monterad? //Mvh Simon |
|
|
Länk Micke K. Länk |
|
|
Xtracrispy: Ja, fast bara i pappersform. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Så nu har jag satt på en ramp ;) BMW orginal 650:- , drog till skroten och hittade en för 250:- i nyskick..inte en repa lägger upp bild idag |
|
| För er som bor i sthlm så finns d en e34 på självplocken i huddinge/gladö som har en sån där ramp...rampen är svart. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.