|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| Jaha! Men nån kanske kan lägga upp den på nån ftp server lr liknande!? | |
_marcus_ |
jo gärna, vore tacksamt.. |
|
Hur stor är filen? min avbröts vid 39 % ... ENDLESS BRAKES KKR |
|
|
ca 39mb Tegheim goes triple |
|
|
Gå in biltokarhubben på DC, jag delar ut den! --- Kör också båge! www.sporthoj.com och vattenskoter! www.jetski-sweden.se |
|
|
Sök efter: summer_tour_2004_-__marcus___bmw325 --- Kör också båge! www.sporthoj.com och vattenskoter! www.jetski-sweden.se |
|
|
Jag har den oxå utdelad vid de tillfällen jag är där, vilket inte är alltför ofta pga lumpen.. Keep up the good work! |
|
|
Jag kan slänga upp den ett tag på min ftp, ingen kanonspeed kanske, men kan duga, inte så stor file. zews.myftp.org user: autopower pass: autopower om ni inte har ftp progg installed, kan det funka med ftp://autopower:autopower@zews.myftp.org istället i internet explorer. Max 2 users, testa igen om det är fullt. |
|
| _marcus_: hur mycket effekt bromsade du? | |
_marcus_ |
Krisskross: 449 hk på 1,45 i ladd, men hade lite hetare setup när jag satte tian... realistiskt o med lite hjälp av morosostickan blir d väl lite över 500 säger dom som vet.. |
| grym film! riktigt roligt och kolla på allas byggen på film, hoppas fler knaprar ihop några! tänk om man ändå vore en lyklig ägare av en kamra! | |
|
_marcus_ var i jönköping bor du??? Har inte sett till mer än en E30 turbo istan och det är ju C-W:s.. Vad har du för färg på bilen? --- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
| Bra film du har fått ihop där, alltid lika roligt o se andras byggen på film. Lite tråkigt detdär med frontpartiet i slutet bara. | |
| _marcus_: vad blir nästa års setup? ;) | |
|
länken funkar ju inte?!?! :s ___Piff___ |
|
|
>Marcus det var väl du som körde med svetsade fjädrar på Mantorp i somras väl ? Går grymmt bra den bilen! juste film i höstrusket med :) "Man skall sikta mot stjärnorna, då når man iallafall trädtopparna" andra bilar:Saab900T16@TD04 |
|
|
Har lagt upp den tillfälligt, blir det för mycket trafik ryker den. Länk |
|
| Jag ska hjälpa RIlle trycka ut en film till nästa år :) så din motor får en värdig uppföljare :) | |
|
Ååå Nu laddar det betydligt bättre! Tackar tackar! 0.99Mb/sek =) Skysst film för övrigt och trevlig bil!! |
|
|
jag delar ut den på DC nu oxå, från bla, [bbb]maximum speed 6 och på sweden][karlskrona hubbarna... Kanske inte är uppe hela tiden, men ganska ofta... Diesel-räsern |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.