|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Herregud nu kan man inte posta en kul länk utan att det ska bli fulla fan på forumet? Otroligt roligt skrivet :) |
|
|
Fick länken just på mail från en inbiten Corvette älskare, så det är inte bara vi utan även andra entusiaster som finner nöje i det hela. Vi måste ju kunna skämta lite också!! Man får inte ta sig själv på för stort allvar för då blir man inget kul. "Kvinnor gillar enkla saker...Män!" - Kary Lash, fotograf |
|
|
acey: Håller med dig. Tyvärr så verkar "vissa" här inte förstå Volvo-historian Det roliga ligger ju i att han totalt tappade intresset för tjejen då han såg rosten Ungefär som att vissa här inte fattade historian då de såg att det stod volvo. Länk |
|
|
ETrettio: Har jag sagt något om vad en 740 raggare tycker?? Jag blir så brydd på attityden vissa BMW-ägare har som konstant måste kasta skit på alla andra bilägare pga av bilvalet, hyffsat less på det återkommande fenomenet. Då är det inte så konstigt att andra personer som läser på forumet får förutfattade meningar om oss. Inot: Har sett historian förut men förstår inte vad man får att historien har med Volvo att göra, kunde lika gärna handlat om en BMW eftersom de rostar minst lika mkt eller mer?? |
|
|
Kanske för att tråden fanns länkad i flera olika forum , däribland buzz.bazooka.se där jag kollar varje dag. Sen har den säkert varit uppe i andra forum också. Mvh Robbin |
|
|
Men hoppla:) Historian borde tolkas på följande sätt. Killen var brydd över sin vänstrande tjej, men då han såg att det fanns rost på bilen, så var hans fokus på ett i hans ögon mycket allvarligare problem problem. Vad som får mig att garva är att "vissa" här fokuserar på bilens märke och att den rostar, istället för var ironin egentligen var riktad Kontenta alltså, rost på bilen oavsett märke är viktigare än vänstrande flickvänner. L3xus: Mycket riktigt, Historian har inte med bilens märke att göra, men vissa här verkade tro att HA! Volvo rostar. Länk |
|
|
tråden härstammar ursprungligen härifrån Länk ___ Mvh Patrik N. |
|
| Har redan påpekat detta tidigare i tråden men detta inlägg har lagts in på andra forum före det. | |
Ras.mus |
Jag tycker också att ni ska sluta att klanka ner på 740-raggare! Jag är själv en sådan med krom, V8 & grejor, men skitig e jag inte och nån rost finns inte... :-) |
| Haha skönt skrivet =) | |
|
*asg* ------ Länk Länk |
|
| Snälla, förstör inte den här roliga historien genom att försöka förklara den... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.