|
|
|
|---|---|
|
Min Turtle Waxer gav upp igårkväll, efter halva motorhuven :-( Är det någon som vet om Rusta fortfarande säljer maskinen som omtalas i denna tråden: Länk Den finnns inte med på deras hemsida. Bilen står ren och torr i garaget, så jag behöver en maskin snabbt. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! | |
|
Men tanke på hur mycket vi rosat den här så är den väl slutsåld. :-) Nejdå, jag har ingen aning. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Tur att man har en då, :) Skulle kanske köpt på sig ett par st kanske blir eftertraktade nu om dom inte finns kvar längre :D Erikw: har en gammal turtle waxer, synd att du inte bor nästgårds. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Jag såg den bara för ett par veckor sedan i Uppsala, dock är priset höjt... 499:- har jag för mig (kan minnas fel) /Marcus |
|
|
Darklight, den har kostat det hela tiden om jag inte missminner mig. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
rusta har den maskinen kvar, var o kollade på rusta i umeå i slute på förra veckan själv då jag inte hittade den maskinen på deras sida, visst kostade den 499 då :) ___ Mvh Patrik N. |
|
haimaul |
Värsta otippade svartabörsgrejen - polermaskin från Rusta! Snart står de väl där vid entrén på olika bilträffar: "Polermaskin, Rusta original, endast 700 kr kompis!" |
|
Japp, de har den kvar även i Partille! Jag var där ikväll och köpte mig ett eget exemplar för 499:- Tack för hjälpen! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| här jag bor finns den kvar iaf och senast jag var där ca 1½ vecka sedan kostade den 399kr iaf har för mig den har gjort det rätt länge och imrogon ska jag ta o köpa mig en :) | |
|
ett ex inhandlat för 499 bagis till min far som fyller år nästa vecka, blir nog en fin present ___ Mvh Patrik N. |
|
|
För något år sedan (lite drygt) är jag ganska säker på att Rusta hade kampanjpris på deras polermaskin för 249:- (därav trodde jag att de höjt priset), men visst är den värd 499:- också, synd bara att trissorna är bland de sämsta jag sett... /M |
|
| Idag rastade jag rustamaskinen igen på 523an, och resultatet blev skitbra! :) | |
|
Även jag tog ett varv med maskinen idag, Compacten fick sig ett skyddande vaxlager inför vintern. Trestegspoleringen får vänta tills vårsolen tittar fram, längtar :) Orginaltrissorna duger bra till att lägga på vaxet med(men inget mer)! synd bara att som var så klena så att jag drog sönder dom när jag skulle ta av dom. :( /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.