|
|
|
|---|---|
|
hej jag skulle vilja veta var man kan köpa den billigaste bakre ljuddämparen till min bil 525ia 1990. Tack På Förhand Mvh Masso | |
| Två 2"rör ;-) | |
|
oki men jag skulle vilja ha hela bakre ljuddämparen. Mvh Masso |
|
| Nej, alvarligt talat tror jag det är billigast på Micro. Där var det billigast till min 316 -92, 1500:- efter katen. Mekonomen var dyrare än BMW själva! | |
|
simons brukar inte heller vara allt för dyra... ///325/// |
|
V12 LeMans |
Simons har slutat tillverka ljudämpare till e34 540 , men kanske har till 525orna . Skulle beställa Simons mellandämpare för ett tag sen , men enligt Motornord , så hade den utgått ur sortimentet . |
|
Beställde bakre ljuddämpare till min från www.widek.se. Kostade ca 1550 kr. Beställde också monteringssats. Totalsumman slutade på ca 1850 kr med frakt och Postförskott. Ganska bra pris tycker jag. Vi fär väl se hur länge det håller ihop. Tror att märket är Bosal. Mackan |
|
|
1100:- för en bakre dämpare med rör fram till främre dämpare för min 520 på HCJ på Backaplan i GBG... nu ser jag att du inte bor i GBG men men, det tyckte jag var billigt och det verkar vara hyffsat bra kvalité. Jag lackade det för säkerhets skull med "värmefärg", hållt bra i 1600 mil/1år, inte ett enda tecken på rost ännu... En liten grej som jag tror på, att alltid svetsa mellan främre o bakre dämpare = bättre värmeöverföring = mindre kondens, allt torkar snabbare, jag svetsar med TIG på så låg värme som möjligt => för att bränna så lite som möjligt + rostfri tillsats, då rostar inte själva svetsen i.a.f. och p.g.a. låg bränning skonar man materialet runt själva svetsen... lödning skulle jag kalla det... Länk ///RÖKNING DÖDAR -skrev nån på ciggpaketen, då har de ej provat detta forum! |
|
|
Original blir billigast i längden. Testat pirat på flertalet bilar funkar bra et tag. men livslängden är inte att jämföra med original. KÖP original för så jä...la kul är det inte att skruva. Att styla en volvo är som att sminka en Gris;) |
|
D-diddy |
Feritta var billigast till min. David "The unattainable is invariably attractive" |
|
$Marten Du skriver www.widek.se...jag får ingen träff på denna... Skrev du rätt? |
|
|
www.bildelar.net Mvh Masso |
|
|
ml69 :han menade nog Widik.se Att styla en volvo är som att sminka en Gris;) |
|
|
Sorry skrev fel, skall vara följande Länk mvh Mackan |
|
|
tack så mycket. Mvh Masso |
|
|
ok, tackar MVH Martin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.