|
|
|
|---|---|
|
hej. Har funderat på att byta mina vanliga tråkiga manuella fönsterhissar till elhissar på min 318i -92. Vad tror ni? Är det lyckat? Är det värt och "förstöra inredningen för? Tack på förhand | |
|
måste väl byta dörrsidor, sätta in styrboxar och dra lite nya kablar och skit om du ska lyckas med det... //Andreas "Holman" Holmström |
|
| jepp...det är det jag menar:) är det värt det? | |
|
plocka bort det du ska ha från din nuvaranade bil om du nu vill ha det och köp en annan med hissar... Så skulle jag göra (om jag ahde köpte en utan hissar från början)... //Andreas "Holman" Holmström |
|
| jag å en kompis bytte på¨en volvo en gång. vi höll på i fyra dagar:P lätt som en plätt lr kanske inte!!!! | |
|
Om det är värt det måste ju vara ditt eget beslut. Du vet ju själv om du saknar elhissar eller inte. Rent ekonomiskt är det ju i princip aldrig värt att installera extra tillbehör för kostnaden får man aldrig, eller sällan tillbaka vid försäljning. Men tokiga projekt är aldrig fel! Något måste man ju pyssla med och istället för att spela bort tjugo timmar på tv-spel kan det väl vara en skojig idé att mixtra in elhissar ;-) |
|
| exakt Codriver. Man måste ju fördriva de långa vinterkvällarna med något nyttigt:) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.