|
|
|
|---|---|
|
Måste bara dela med mig av mina "hemska" tankar jag hade för ett tag sedan. Var fast besluten att göra mig av med min bmw ,pga att jag helt enkelt hade tröttnat på att ha en kombi, och införskaffa mig en toyota celica (fråga mig inte varför). Har fått för mig att dem är relativt roliga att köra och att dem är hyfsat billiga i drift av någon anledning. Nu har jag bytt bil och det blev inte en Toyota celica utan en Bmw än en gång och detta ångrar jag inte en sekund. Mera körglädje och komfort för den delen får man faktiskt leta efter! Kanske man hittar sig nått annat märke någon gång i framtiden eller vafan...... jag tror jag kommer att ha Bmw för alltid! =) | |
| Komforten i en E30 är väl inte modellens starkaste sida så att leta efter någon bättre är ju inte svårt. | |
|
En sådan här är väl kul som fan, 300hk, turbo och 4-hjulsdrift.... Länk |
|
|
BMW_MAN: Så var det ju det här med driftskostnader... Fast den verkar ju roligare än en corolla :-) Man är inte paranoid om de verkligen är ute efter en. |
|
|
l3xus: Hittar du någon bil med bättre komfort och som är roligare att köra för ca:30 000 kr, så säg gärna till =) |
|
|
En 328 -99 är väl knappast billig heller i drift... Kompisen hade en sådan här och den gick grymt på alla underlag med lite vikt, mycket hk och 4wd..... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.