AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
911

Stulen 318is -90 Malmö

Si
52
Simeon
525i -90
Håll gärna utsikt efter en svart 318is -90 som stals på Västra Sorgenfri i Malmö 24 oktober. Regnummer EPL 024. Alla observationer av intresse.
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
var ligger sorgenfri? ligger i närheten av Dammfri va?

något speciellt med den bilen, alufälgar speciell styling mm ngt som får en att känna igen bilen lättare? kanske ngn bild?

4 Cylindrar är 2 för lite!
Si
52
Simeon
525i -90
Den har 16" alufälgar med nya lågprofildäck. Den är sänkt och har kjolpaket. På passagerardörren är det en skada sedan ett inbrott som resulterade i en buckla på dörren samt en ganska stor glipa mellan fönstret och fönsterlisten. Den har en liten takantenn och en antenn på vänster baksida som sitter lite på sniskan. Inga tonade rutor. Grå tygklädsel.

Västra Sorgenfri ligger på höger sida om nobelvägen (innan Amiralsgatan) om man kommer från Lund. Jag skulle bra gärna få tillbaks min bil och är tacksam för alla tips. Regnummret är som sagt EPL 024.
Si
52
Simeon
525i -90
Bilen kan avlysas, den är återfunnen. Länsad på allt av värde och skadad, men ändock återfunnen. hittade den på en parkeringplats på Snödroppsgatan på Holma.
Simeon: Jag beklagar.

MVH / Jacob
Ras.mus
Ja, verkligen tragiskt... Man kunde nästan misstänka att det skulle hända. Får hoppas du får någon ersättning för sakerna bara...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.