|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är det någon som har nån bild på en e46 coupé där det sitter klara blinkersglas fram?? Mvh Predric | |
|
Länk Var God. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
wendtan: vad tycker du, skall man ha mörk eller silver bakgrund om man köper blinkers med klara glas? Bilen färg är svart |
|
|
Din bil har m-sportpaket, om jag tolkar det hela rätt. Då hade jag utan tvekan valt klarglasblinkers med mörk bakgrund. Jag tycker för övrigt att klarglas med crome bakgrund har en tendens att se lite billigt ut. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
OM du syftar på strålkastarinläggen när du skriver bakgrund så tycker jag du skall välja svart. Silver blir 330 wannabe. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
För att klargöra, jag föredrar dessa Länk framför dessa: Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Ok, var inne på dem med mörka inlägg faktiskt. Men va menade nu med 330 wannabe? har de silver inlägg? Trodde att de hade lika som 325 original |
|
|
Jag menar strålkastarinläggen, dvs dessa: Länk som är silverfärgade på 330 men svarta på övriga modeller. Iof är de svarta om man väljer m-sportpaketet i vilket fall. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Ok, trodde du menade att de hade olika blinkers. |
|
|
Det hade varit trevligt att se hur de mörka passar på min bil. Har själv dom ljusa idag och är inte riktigt nöjd, passar bättre på en silvrig bil. OBS, mörk bild. Länk MVH / Jacob |
|
| Ja, jag tror de mörka blir bättre. Bl a för att kanten runt själva blinkersen är svart istället för grå. | |
|
Ljusa klarglasblinkers på silvrig bil, passar mycket bättre. Länk MVH / Jacob |
|
|
Jag har e46 med chromad bakrund på min e36a:) Seastreams Garage -no compromises Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.