|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Det var inte menat som ett hån. Jag menar bara att detta var ett väldigt oseriöst inlägg. Jag förstår inte varför man lägger upp en sådan tråd och senare hävdar att det skulle vara ett skämt. Tråkigt skämt isf, jag har iaf alltid betraktat BMWp...Autopower som en seriös samlingsplats för entusiaster och det är precis så jag vill att det ska fortsätta. Och jag är också ung. OK det kanske verkar lite grinigt av mig men vaf#n, vill jag läsa en massa skräp så finns det andra sidor att besöka. Ha det! Och Philly: inget illa menat. Att styla en volvo är som att sminka en gris ;] |
|
Philly |
ok, sorry om jag verkade oseriös! först var det en fråga om det gick att bara en potatis =) men sen skämtade jag kanske till det! sorry! BMW 4 life |
AlpinaB6 |
ni tror inte att han sa att det va et skämt bara för att alla sa att det va en dum ide och skrev hahaha,, Fattar ni inte att killen inte vill känna sig dum bland alla som kan ALLT,, ni kan ju tex skriva ingen bra uidet,, Hur ska d funka menar du?? Nu lägger vi ner detta o svarar på lite andra inlägg =) |
AlpinaB6 |
Jag kan bryta,, Vet någon om bmw-andreas har någon sida?? är intreserad av turbo packning |
|
www.pure-pf.com Har har du adressen till PurePerformance |
|
AlpinaB6 |
TRY ME Man tackar för svaret.. Jag får gå in o kika |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.