|
|
|
|---|---|
|
Här är det någon som gjort sej för, för att få till lite kjolar och dyl. Länk | |
| Helt seriöst så är det den fulaste bmwn jag sett alla kategorier :) Kunde väl åtminstånde gjort snygga träpaneler på sidorna ala jänkare från 80-talet. | |
|
Ser ut som, och jag hoppas att det är ett photoshop jobb ! :-) Fd // Adrenalin. Får man ta BMW:n med sej in i himlen Länk ? |
|
|
Gräsligt... 4 Cylindrar är 2 för lite! |
|
| Har sett den i verkligheten för rätt länge sen, när den va ny så den är inte photoshopad. | |
|
Den där 325:an presenterades i numera nedlagda trafikmagasinet när bilen och ombyggdnaden var ny ca 1991-92 tyckte det var beklagligt då och har inte ändrat mig sedan dess helt klart en mycket ful slutresultat även om jobbet ser välgjort ut;) Mvh Stephan |
|
|
rostar inte nertill ivf. :-) "Att ge en vägsnigel fingret är som att kasta pärlor till svinen" |
|
| Fy f*n! | |
|
Wadel: den kanske inte rostar men den möglar... rost går iaf att laga ;-) 4 Cylindrar är 2 för lite! |
|
| det är väl samma som finns i galleriet på udda bilar | |
|
Snygg var den inte iaf.. |
|
|
Undra om det är mycket jobb att ha den? Träbåtar sägs vara krävande, de ska slipas, målas och oljas... Ökenräven |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.