|
|
|
|---|---|
|
Hej Min bakruta immar igen , oftast kan jag inte se nåt . Detta är väldigt jobbigt vid backning. Har ni några tips för att få rutan klar? Bmw: bromsar med framhjulen mest.. Olika framhjulskraffsare: bromsar med bakhjulen.. Hoppas ni fattar=) | |
|
vadå??? har du ingen bakrutevärmare???? ///325/// |
|
| Anställ en fin bikini tjej som sitter i baksätet och torkar av bakrutan, då blir det nog inte lika jobbigt att backa... fast det klart... hmm då kanske alla andra rutor immar igen =) | |
|
Bakrutevärmaren verkar inte funka..=( Bmw: bromsar med framhjulen mest.. Olika framhjulskraffsare: bromsar med bakhjulen.. Hoppas ni fattar=) |
|
| Rikta friskluftsutblåsen i mitten av bilen snett uppåt/bakåt så att dom blåser luft mot skarven mellan bakruta/tak, sen på med full värme och full fart på fläkten. | |
|
Min bakrutevärmare fungerade inte när ja köpte min E36'a och jag plockade då bort "inredningen" som sitter på stolpen på högersida vid bakrutan.. där sitter kontakten för bakrutan.. Kanske kan vara klokt att kolla där för på min bil iallafall så satt den väldigt dåligt... Jag satte dit en ny kontakt o sen funkar bakrutevärmaren prima.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.