|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
egentligen vad menas med MIRA fräst....jag står och fräser daglingen och har aldrig hört talas om mira fräst förutom när man konverterar till turbo... ///325/// |
|
|
hopas jag har förståt det rätt nu men försöker förklara =) Mira fräsning görs med en typ av CNC fräs, man mäter upp vart centrum på hålet är, sen roterar fräsen i hålet medans den fräser så att säga, på så sätt blir hålet helt runt och perfekt för ventilerna tex. även rätt lytning borde komma på köpet enkelt och bra =) Hoppas det stämmer. |
|
|
jaja ...då får man tacka !!!! ///325/// |
|
|
näe så är det inte, man fräser några vinklar på sätet samt ventilen så att det ska hålla tätt! eriksson, hehe ok men nu vet du ju iaf! |
|
|
Aluminium böjjar... www.kvistandracing.se BMW.... We brake for nobody... |
|
|
Ja aluminiumböjar var det frågan om ja.... MÅSTE HA TAG I SÅDANA NU.... Följ utvecklingen av 535 BiTurbo på Länk |
|
|
Dom har det på stena-metall i Kalmar! Kim //Subidius |
|
|
Bara att beställa hos oss eller Alutech. Vi har samma pris OBS!! Ny mail adress: aa@pure-pf.com |
|
|
insåg att länken jag slängde fram var fel... Länk ska det vara.. ett alternativ kanske ? Mvh /// Rille |
|
|
Subidius: Har varit där och kollat, men hittade inga! Såg bara rostfritt i massor... Men vet du var de har alu. böjar så säg gärna till vart de finns ... Tack i förhand Följ utvecklingen av 535 BiTurbo på Länk |
|
|
Asså, jag vet inte vart dom finns men jag vet att dom har, fråga någon som jobbar där. Har för mej att dom fick in flera ton när arlafabriken bytte mjölkrör =) //Subidius |
|
|
Tjena ! kolla med En firma som heter EAAB i hovmantorp 0470/42050 fråga efter Joakim Lorentsson dom säljer mycket böjar o plåt mm |
|
|
den finns nästan bara rostfria böjar på stena metall i kalmar för att från arla fabriken är det bra rostfrit som används..... BMW frälst..... |
|
|
Ja just det ja. Ibland blandar men ihop saker och ting =) Lycka till Martin //Subidius |
|
|
Har nu beställt böjar från Alutech, men tack för tipsen... Följ utvecklingen av 535 BiTurbo på Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.