|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Tjena! Vart kan jag få tag på 90° aluminiumböjar i 3-tums storlek??? Bor utanför Kalmar, finns det något företag här eller i Växjö som kan ha sådana? BRÅTTOM! MVH Martin Följ utvecklingen av 535 BiTurbo på Länk | |
|
=) Länk |
|
|
Fler förslag... Följ utvecklingen av 535 BiTurbo på Länk |
|
|
nä då var det slut, här ligger det vara rostfria böjar och skräpar tror jag... hur skarpa måste dom vara? |
|
|
Han ville väll ha aluminiumböjar =o) Www.Limmet.se |
|
|
japp och jag svarade "här ligger det _BARA_ rostfria böjar..." alltså inga alu. Och varför jag frågade hur skarpa dom skulle vara, var för att dom bara har alu. rör här som kanske hade gått att bocka i rätt format. |
|
|
Här finns det Alu böjar!! man kanske inte nära för dej!! Länk |
|
|
Du svarade "här ligger det _VARA_"så. Mvh Per |
|
|
jaså gjorde jag? det såg jag inte när jag kopierade mitt inlägg och rättstavade det ;) aja saksamma nu, hjälp izze istället för att klaga på min formulering/stavning =) |
|
| böjar är svindyrt,måste gjutas.. finns en firma i Västerås som bara jobbar med alurör, Lindab el. nåt . | |
|
mhracing: måste gjutas?? vad menar du då? ENDLESS BRAKES KKR |
|
|
lånar tråden lite... finns det adapters mellan olika grovlekar på rör inbyggt i böjar/stumpar? var säljs det sånna? ska sätta på 2"-system (från en e30 på en e30 med m30-motor) på orginalrören (grenröret -> före första ljuddämparn), tror dom är något tunnare än 2". nån som vet var man kan hitta sånt? |
|
| ööö, ja alltså micro har ju aldeles utmärkta rörmuffar/adaptrar, men exakt sånna som du söker tror jag inte jag har sett nånstans, svetsa en själv kanske är intressant? | |
| eriksson va d du som köpte blocket av mig? hur går det, blir det nåt av det hela? | |
|
tjeanre, japp det var jag, jaså så det är du =) jadå, nuså börjar det ta fart, ska svarva lite kolvar bara sen är underdelen klar den med, men du veven var ju som i nyskick, var ju inte en endaste repa på nått av lagrerna, så får tacka för en bra affär isf =) Men ja som sagt annars finns ju alla delar hemma, fick in bilen i garaget igår kvälls så börjar riva ur motorn ikväll tänkte jag så får vi se hur snabbt det går =) |
|
| hehe kul å höra, efter 28.000mil! BMW vad ska man säga =) | |
|
VA hade den gått 28TUSEN mil =) va fan allt var ju som spritt nytt i underdelen jue =) den är från 85 va? |
|
| 1986, jo 28tusen står det på mätaren i min bil iaf, kammen å oljepumpen va ju kassa så ja vette fan om den ens har varit renoverad, iofs var det ju fina honingar i loppen. | |
| jaså är pumpen slut? menar att jag ska kasta den och inte köra med den? är en sån typisk sak som är rätt bra att veta =) | |
|
ja, jag sa ju det vid köp, kommer du inte ihåg? du skulle plocka över din gammla pump sa du, det va ju därför motorn hade rasat. tur att det kom upp så du inte körde med den! |
|
|
nej kommer inte ihåg det alls, det jag har minne av är att du hade tappat oljetrycket, men inte varför =) (och nej jag tror inte du säger det bara nu utan ibland fassnar helt enkelt inte saker bara =)) Nej nej, det sitter nya saker i gammla motorn så skulle ha det ivilket fall, men i tror att den hade funkat så hade den fått ligga som reserv men då åker den i tunnan =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.