|
|
|
|---|---|
|
Var ute å knäppte lite kort på M3an i sommras! Vi stannade till vid gruvan å fick till nå riktigt skönt kort! Länkar =) Länk Å här är restan av bilderna! Länk Å hela hemsidan såklart ! Länk M.E | |
| Kan du förklara varför din bil är både mappad och chippad? För att få upp varvstoppet? | |
|
JA DET KAN JAG! DET STÅR FEL I TEXTEN!!!!! HAKA INTE UPP DIG PÅ DET! Är nämligen inte jag som skrivit det! dessutom fattas det även massa saker i texten! Sorry!! M.E |
|
|
Shit hitta denna skönhet också! riktigt Grym!!! lite synd på den bakvingen men annars tok rå=)) Check this Out to! Länk M.E |
|
|
Fina bilder. Grattis! |
|
| Jag föredrar faktiskt orginal designen. Men fina bilder! | |
|
Jo vist=) alla har olika smak! jag gilar clean styling men tycker nog fronten å fälgarna ser lite väl tama ut orginal! men ska ju absolut inte va för överdrivet! M.E |
|
|
RH fälgarna ser ut att vara lättvättade!, Vart kan jag köpa 19" RH billigt? Är nämligen trött på mina pga all den tid det tar att tvätta dem...j**la helvete, o jag som ville ha 19" Alpina fälgar..Yeah Right *hehe* Mvh Dragolito |
|
|
Lär väl inte va allt för svårt å få tag i! jag har faktiskt inte köpt mina själv dom var ny inköpta på bilen när jag köpte den ! "som tur var" kan man väl säga! Dyrt me fälgar å däck=( men kika runt på nätet å hör med nån återförsäljare! M.E |
|
Jeppe W |
Smaken e ju som baken som bekant, och eftersom jag inte är så så hemma på originalutseenden och utrustning osv så kan jag bara säga; WOW!! |
|
FAN vad jag saknar M3!!!! Ska ha en i sommar igen...det SKA jag! :-) *äta knäckebröd* |
|
| Ja den va NICE!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.