AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
527

BMW 325-94 värde?

Skulle vilja ha vad min kan va värd mellan tummen och pekfingret.

BMW 325-94 Svart sedan. (uttagen -95)
AC, Sportstolar, Taklucka, 2*Airbag, M3-ratt, el-speglar, mellan färddator, Servicebok, M3 dubbelvinge (Kopia), 17" BBS kryssfälgar med 225 Toyo däck, nya dämpare m,m bak, inspec 2 nyligen gjorde, ingen rost, går som en klocka, inga repor eller skador på lacken, ca: 19000 servad mil, Import av stor bilhandlade i Göteborg, få ägare m,m.

Vad kan man få ut för den?

MVH Jimmy
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
55.000 ungefär. Sedanen är något mer svårsåld men det finns också färre på marknaden. Normalt utrustad. Om den är helt rostfri så är det en utav ganska så få som är det vilket är ett stort plus. Avsaknaden av vinterhjul kommer eventuellt att ställa till det lite.
Som referens kan jag säga att jag köpte en 328i-96 för snart 2 år sedan med 21000 mil på mätaren och samma utrustning som du fast med sportchassie, delskinn, ASC och 17´motorsport II-fälgar för 61000:-. Bilen hade lite rost i vänster bakskärm, men ändå mindre än normalt på e36.
Har vinterdäck nästan nya på 15".
+ en Stereo för 16.000:- men det är ju bilen en ev köpare är intresserad av inte stereon, så den är väl inte så mycket värd.
Däremot har jag orginalstereon + slutsteg och 10högtalare + cdväxlare kvar i bilen me.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.