|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
jag tror det är din försäkring som gäller tills han kommer hem.... Alltså bara din trafikförsäkring.... även om du har helförsäkring så tror jag inte att han får ut ngt på försäkringen. Fast trafikförsäkringsföreningen, borde kunna stå för detta tycker jag... eftersom hans bil faktiskt var oförsäkrad! 4 Cylindrar är 2 för lite! |
|
|
Detta är bilen som fick påhälsning i fronten av BMW:n (ett kort hur den såg ut innan smällen) Länk Länk "Diesel är inget för veklingar" |
|
| stämmer bra det hur vet du det?? | |
|
Inside information... ;) Länk "Diesel är inget för veklingar" |
|
| fan vad surt för den som köpte bilen att krocka samma dag som man köpt den.... | |
|
Om man leker med bilen får man leken tåla.. Länk "Diesel är inget för veklingar" |
|
|
vems försäkring gick det på till slut? 4 Cylindrar är 2 för lite! |
|
|
ja, den opeln har man många gånger hört sjunga ut uppåt en 6000 varv upp mot rondellen... Träligt för killen som körde den, då han fick skapliga rygg och nacksmärtor... // Erik ---- No real power -just KCR :) |
|
|
vad jag vet och har kollat upp, så UPPHÖR ALL ANSVAR för ägaren så fort man har skrivit på ägarbytet... men så kan försäkringsbolag vara lite fula o inte säga exakt som de e så.. de kan ju vara möjligt att då olyckan inträffade under samma dygn som ägarbytet skrevs på så kommer de att gå på din försäkring ETrettio.. hade det funnits en ruta för tidpunkt på ägarbytespappret så hade du nog klarat dig... då skulle det stå exakt vilket klockslag som du inte längre e ägare o inte har ansvar för bilen... men som sagt... mitt försäkringsbolag sa så här när jag ringde o kollade med dem: du ska skaffa dig en försäkring så fort du har skrivit på papprena o ska köra hem, för annars kör du en OFÖRSÄKRAD BIL... hoppas att de löser sig för dig... förresten vad hade du för försäkringsbolag ........ HAHA ;p ..... Letar M-technic II paket *mums* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.