|
|
|
|---|---|
|
Undrar om någon vet några bra däckgubbar eller annan bra verkstad på hjulinställningar? ///RÖKNING DÖDAR -skrev nån på ciggpaketen, då har de ej provat detta forum! | |
|
Pekkas Framvagnsservice på Södra Hildedalsgatan rekomenderas varmt: Länk Det är drive in, bara att åka dit att ställa sig. Han brukar alltid ha mycket kunder, så det kan vara kö. Han gör bara framvagnsinställning, så han vet vad han sysslar med. När jag var där förra året kostade det 350:- Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Sök Länk också på Pekkas, så hittar du fler som är nöjda med honom. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Pekkas är bra, drive-in och snabb service. Men även Fälgfixarn' (Däckman) på göteborgsvägen rekommenderas. Gjode en fyrhjulsinställning där och bilen blev mycket bra! /Hammar |
|
|
Erikw: "Han gör bara framvagnsinställning...." stämmer ju inte riktigt - han tog 500 för en 4-hjulsinställning på min E39 härom veckan. Att han vet vad han sysslar med stämmer däremot väldigt bra:-) /Magnus Regn är ju inte så roligt... |
|
| Yepp ställde in min också för 500 men i ärlighetens namn får man nog säga att det inte är en äkra 4 hjulsinställning. Han har inte utrustning till det . Han kan göra 2 hjul i taget men det gör han ASbra! | |
|
Jojjens däck i gammlestan gör 4-hjulsinställning för 7-800:- Har gjort det på flera av mina bilar, med gott resultat. BMW CS #5206 |
|
|
ok, tack. Pekka blir det... ///RÖKNING DÖDAR -skrev nån på ciggpaketen, då har de ej provat detta forum! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.