|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Fredrik: Inte mycket kvar av M-chassit mao, kränghämmarna typ... Jag har ju börjat nosa en del på bankörning och där behövs en helt annan inställning (läs mycket mer negativ camber), därför tycker jag att Ground-Controls justerbara camber/caster plattor vore perfekt just för att kunna ställa om bilen på ett enkelt sätt. /Caspar Länk |
|
|
Caspar: måste man lyfta upp bilen för att minska spänning på coliovers för att göra sån justering? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Tomas: Jupp, eller så får Du vara riktigt riktigt stark... :-) /Caspar Länk |
|
|
jag måste skriva att de ni hade fina bilar... caspar:har du någon bild dagsljuset???? ///325/// |
|
|
från sidan alltså!!!! ///325/// |
|
|
Caspar: tvivlar du på mina superhjälte egenskaper? :-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Tomas: Det var därför jag skrev in tillägget om att vara riktigt stark!! Kanske inte världsbäst för grejerna men... Jonte: har finns bilder på min bil i dagsljus om det var det Du menade. Länk /Caspar Länk |
|
|
Caspar: det ser bra ut med spacers! bilen har fått sig lite karaktär! ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.