|
|
|
|---|---|
Scheckheft |
Hej Imolaröd med Schnitzerpaket, kromade M-fälgar, svart skinn med röd piping. Bilder på E38.info Länk Mvh Scheckheft E38.info ___ Länk |
|
Den bilen skulle göra sig bra i vårt garage :) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Den röda var jättesnygg , men hur blir e38 med så stora fälgar och så lite däck ? e32 känns stötig med allt större än 17-tum - nya dämpare hjälper inte (provat). "Att ge en vägsnigel fingret är som att kasta pärlor till svinen" |
|
|
Jag blev spyfärdig av den där dakargula 7:an. Så oförskämt gräslig!!! :) Bättre tyckte jag om den i Limonitmetallic. Har även sett ett antal E36 320 Inividual Edition i Limonitlacken -Mums!!! MVH |
|
|
Wadel, e38 blir inte alls stötig med stora fälgar,minn går fint.Länk |
|
|
Den där vingen är vidrig, fy f*n! Passar verkligen inte på en bil som E38. MVH, E38B12 |
|
|
Scheckheft, Det där kan omöjligt vara BMW-originalfälgar, Parallelleker är det inte i alla fall, det verkar inte vara Schnitzer heller, gissar personligen lite vilt på Racing Dynamics :) MVH, E38B12 |
|
Scheckheft |
Hej Angående fälgarna: låter jag vara osagt om det är BMW original. Ägaren skriver följande : Up for auction is a 2000 740I/M7 Special Ordered from BMW. Everything that you see on this car is original and came from the factory. Comes with 20" Chrome M/Parallel Wheels & Brand New Tires, AC Shnitzer Front & Rear Spoiler, Triptronic Transmission, Sports Suspension, GPS Navigation w/ On Board Computer, Intergraded Phone, Heated Front & Rear Seats, Heated Steering Wheel, Factory Blinds (Can be seen on rear doors/window), Dual Climate Control, Black Leather Interior w/ Red Leather Piping Imola Red Paint that comes on M3 & M5 Vehicles" Mvh Scheckheft E38.info ___ Länk |
|
bmw_chrille, hur ser limonitlacken ut? nån som vet om det finns någon färgkarta på de nuvarande individual-lackerna? |
|
|
urk :( Snyggast är helt klart den översta bilen... LeMans-blå(?) med beige skinn, blå piping och ljus björk: MUMS! Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
Scheckheft |
Yakooza: ang limonit - titta en gå till på min sida så hittar du svaret Mvh Scheckheft E38.info ___ Länk |
|
Den Imolaröda ser helt okej ut Alpina 20" utan krom och bort med bakspoilern bara... Estorilblå är helt klart den allra vackraste även om jag föredrar den jag har bilder på "tagna från mobile" 740d-00 med M-Paket vita blinkers x6 18" M-Paralell och orginal mörka bakrutor inte dumt alls. Gult är snyggt på stora limousiner jag gillar den Dakargula! precis som skrikigtrött inte så mörkt som imola, Gränsen går vid rosa eller vad tycks Audi A8 i Barbieedition Länk Mvh Stephan |
|
|
Tycker inte att Estoril är nån höjdare på E38. Schnitzer-38'an är lite föör mycket.... Den översta blå (ser ut som avusblå) är riktigt snygg! Mums! /Lazze Länk |
|
|
den ser väl fin ut.Länk |
|
|
WAN: Du kan inte i din vildaste fantasi gissa hur många timmar jag spenderat på att drömma mig bort till bilderna av den bilen....:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Måste hålla med om att den översta bilen gav ett oerhört ha-begär. Allt känns verkligen helrätt på den! Den imolaröda tyckte jag inte var så intressant. Vingen och fälgarna stämde verkligen inte alls överens med en E38s eleganta utförande, i mitt tycke. Kromfälgar tycker jag iofs alltid går fetbort på en tysk. /// Olof Länk |
|
|
Men bil tre med den spygröna inredningen... Någon som vill återuppleva 50-talet! Bland det fulaste jag sett. /Rickard |
|
|
ja det var ganska fina....vissa mer eller mindre... ///325/// |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.