|
|
|
|---|---|
|
Det är i dotterns 730-89 jag skruvar. Jag har kollat säkringarna och alla är hela även de under baksätet. Jag har mätt i kontakterna på vä framdörr till speglarna och mellan sätena till stolvärmen och det är stendött. Finns det någon dold säkring, ett relä eller en styrbox någonstans som man kan undersöka? Det verkar som om det är fel på strömmatningen. Bilen köptes med dessa fel så jag kan inte säga om felen hänger ihop. A A | |
|
Funkar backlyset? byt säkring 12 & 16 även om du kollat dom...kan vara glapp eller svårt att se om dom är väck... Mvh Andreas |
|
|
Hur är det med laddningen? På min bil verkar det som att elbakrutan stängs av om laddningen är dålig, min elbakruta vägra att funka innan jag bytte laddningsregulatorn så spänningen kom upp åt en 13,8-14,2V. Kan det vara nått liknande med andra tillbehör eller är det bara nått konstigt med min bil.. //Magnus |
|
|
Hej! Kanske detta fel Länk på speglarna, kanske även stolvärmen går på samma säkring. Kanske säkringen till stolvärmen sitter brevid iallafall. Mvh Fredrik |
|
|
Backljuset fungerar. Jag har kollat både säkring 12, 16 och den som finns under baksätet. Jag har däremot inte bytt säkringarna bara kollat dom med pip-instrument. Tänk om det är så illa att säkringen är felaktig, så att den har ett stort motstånd men nog med ström går igenom för att mitt instrument ska pipa. Jag ska prova att byta säkringar. Under locket där säkringarna finns sitter en massa relän. Platsen undre raden längst till vänster är tom. jag provade att sätta dit ett av dom andra reläerna men ingen skillnad. Vid A-stolpen bakom panelen med högtalaren finns en rund gul kontakt med tre eller var det två ledare som var isärdragen. En av polerna har ström. provade att sätta ihop den men ingen skillnad där heller, så jag drog isär den igen. Någon som vet vad det är för kontakt? A A |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.