|
|
|
|---|---|
| kan man ta loss den högra å ställa den högre så den inte tar i motorhuven eller måste man byta hela s**ten? | |
| har också det problemet på min bil... på verkstaden sa de att man va tvungen att byta de.. och dyrt va det också... 1200kr | |
| japp det e som glapp i dom. hittad en massa trådar omd et men jag fick aldrig svar på ifall dom gick att flytta upp en liten bit bara... men det kanske e lika bra att fixa allt för d låter rätt mkt när dom slår fram å tillbaka | |
| Det går jätte bra att flytta upp armen lite, bara lossa bulten rtill torkar armen ock flytta upp den lite för att sedan skruva tillbaks den.. Problemet är att det ser väldigt konstigt ut... | |
| men hur gör man, jag skruvade bort bulten ovanför torkaren, ska jag lyfta upp torkaren sen eller? det gick inte ens att rubba den uppåt. tänkte fråge er först så man slipper dra sönder nått | |
| Lossa muttern, vinkla upp torkar armen, vicka lite.. hjälper inte det så ta lite 5/56 och spruta på så lossnar den snart. Lycka till! | |
|
Länk Länk Länk Länk mm Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
klart de går att flytta upp men alltid bättre att laga Joakim Eriksson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.