|
|
|
|---|---|
|
Länk --- Den Svarte: Länk /Chrille | |
|
Måste ju vara ett skämt..?? Den SER ju riktigt OK ut! Man kanske skulle kika närmare på den.... |
|
|
Han fyller säkert år eller gifter sig och så är det nån som skojar med honom.... Någon som orkar ringa så vi får det bekräftat.... --- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
|
Nej, någon här borde slå till! Men den lär väl gå till någon som om en månad sätter ut den med nylackad dörr för 65k, bara för att göra vinst, billiga objekt brukar hamna i fel händer tyvärr. När jag såg den så körde dåvarande ägaren onödigt hårt och spann med den, bucklan var rätt uppseendeväckande också, men det är ju tokpris oavsett. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
Måste ju vara ett skämt, att dessutom sätta bvsa!? /markus |
|
|
"När jag såg den så körde dåvarande ägaren onödigt hårt och spann med den" .......... Det är väll inte vi som betalar hans däck :) --- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
|
Var tvungen att kolla upp.. Den är inte till salu! |
|
|
deejaywasp: Hehe nej, men burnouter är inte hälsosamt, JAG skulle aldrig köpa en M5 som brännt däck på det sättet, det är mer än däcken som slits! Dessutom tycker jag att det är respektlöst och dumt, det finns bättre användninssätt för en M5. Jim K: åh tråkigt att bli utsatt för sånt, då måste annonsen ner pronto och hela den här tråden egentligen! Skumt att folk vill betala 60kr för att jävlas så, och med bild och allt dessutom. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
Gör man det rätt så slits ju inget mer än däck.... Blir ju prtecis som en vanlig acceleration typ... Men hoppar bakvagnen osv. så sliter det ju som bara den... --- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
|
Ja, jag såg också den. Tyckte inte heller om den, speciellt inte när han började dra på sladd. Dessutom så var det ojämn terräng när han började "stylandet". Snacka om att bakaxlar osv blir slitet. //Schnitzer Svenska M5 E39 Registret: Länk E-Post: DE91@hotmail.com |
|
|
Att de orkar kan jag förstå, men att börja spendera pengar på det verkar helsjukt! //Schnitzer Svenska M5 E39 Registret: Länk E-Post: DE91@hotmail.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.