|
|
|
|---|---|
stimpenbmw |
Jag är intresserad av en bil. Jag har en bild bak på den där det ser ut som om det sitter bromsljus eller ngt på bak kofångaren! 2 ute i hörnorna och en nere i mitten! Asso finns det ngt sådant eller? Jag vill absloyut ej ha ngt sådant. Tänkte bara att det kanske e ngt som ser ut så på bilden bara. Den är ej den bästa bilden så jag ser ej riktigt bra. |
|
Tjena Det kan inte vara pdc (parksensor) som syns? Vet ej om det fanns på e34. Kanske mvh |
|
Dr_Mario |
hmm jo det borde vara sensorerna till pdc.n... Jo det finns på e34 de senare modellerna |
stimpenbmw |
Men det ser ut som två rektangulära röda saker. Precis som ljus. Deta är en 93a jag kollat på och i beskrivningen står inget om backsensor. |
stimpenbmw |
här är en länk till bilden. Man ser tre röda saker. två på vars en sida och en lite längre ner i mitten. Vad kan det vara för ngt? |
stimpenbmw |
Länk här är länken |
|
Tjena Det ser ut som reflexer på hö - vä sida i mitten verkar det vara ett broms el dimljus Eftersom bilen har mörka bakljus så monterar en del reflex bak. mvh |
|
stimpenbmw |
Hur brukar dessa vara monterade? Tror du de har tagit upp hål i kofångaren vi monteringen? |
|
Visst är det reflexer. Eftersom svarta bakljus förstör reflexfunktionen i originalglasen så måste man komplettera med dessa "cykelbakljus" för att inte stöta sig med sheriffen. Vilket i sig gör att hela vitsen med svarta distreta bakljus försvinner:). De jag har sett har sett ut att vara klistrade utanpå stötfångarna så de är nog lätta att ta bort. Mvh |
|
| Man ser lite dåligt på bilden, men det ser ut som om de sitter på listen, och har dom då gjort hål till reflexerna så är det ju bara att skaffa en annan list. | |
| Fult var bara förnamnet.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.