|
|
|
|---|---|
|
Åker på motorvägen utanför Solna(Sthlm) när det dyker upp en intressant front i backspegeln+att jag hör ljudet bakifrån. När jag sedan flyttar på mig så ger han järnet och åker om mig. Då ser jag att det är en ny m5 utan svenska plåtar utan bara grönskylt. Antar att någon från BMW solna var ute och lekte. Hur som helst såg och framförallt lät bilen otroligt grymt. Kanske är dax för BMW igen.... | |
|
Fantastiskt! //Schnitzer Svenska M5 E39 Registret: Länk E-Post: DE91@hotmail.com |
|
|
Vad för färg var det på den? Jag antar att det är den som kommer stå i kungliga tennishallen imorgon om det inte finns flera... // Mattias |
|
| Den var någon sorts ljusblåmetallic, såg det ut som ialla fall för den var grymt skitig så det var lite svårt att se. | |
| Längtar efter att testa nya M5an. Om Bmw vill låna ut det till en fattig student :-( | |
Robert V |
såg en ljusgråmetallic i Solna/Järva krog ... han drog på för fullt ... på ett rätt dumt ställe :) |
|
Undra hur många M5 E60 det finns i Sverige nu. Någon som har en aning? Inte många i alla fall. //Schnitzer Svenska M5 E39 Registret: Länk E-Post: DE91@hotmail.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.