|
|
|
|---|---|
|
Tankade 330:in på en Statoil i Uppsala för en tid sedan. Det står en kille framför mig i kön, stilig kille i Armani kostym och putsade skor. Tjejen bakom kassan ler mer än vänligt mot svärmorsdrömmen och frågar. - Har ni tankat? Var på han nickar. - jaha då blir det 450kr Killen reagerar efter en stund och säger att det inte stämmer. - Jag har bara tankat för 200kr. Tjejen tittar ut, sen på honom och säger. - Jasså Forden! Varken jag eller killen i kostymen såg några leenden efter det. Stilig kille = stilig bil - - Ford Mondeo av tidig modell... Men kul var det att se henne iaf.. | |
|
Får lite vibbar av ICA reklamen med Snygg-Lars som skall snygga till i kyldisken...*S* Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| I vilken Statoilmack i Uppsala får man mer än vänliga leenden om man tankar en orientblå 330? | |
|
Var var det jag skulle tanka nästa gång sa du? ;-) Var hon snygg? |
|
|
He he he... Lång tjej på Statoil vid nya Polishuset, Svartbäcksgatan tror jag det blir.. |
|
| OK, man får väl åka dit och tanka om man känner sig nedstämd. | |
|
Glöm inte Armanikostymen bara, annars blir du kanske förväxlad med en skodaägare! /A |
|
Njuren |
HAHAHAAHHAH sigge! BMW - i nöd och lust? |
| För säkerhets skulle får man väl kombinera armanikostymen med en BMW-keps. Ser säkert matchande ut. | |
|
Men ha den inte bak och fram då, för då ser hon inte att det står BMW föörän du går! /A |
|
| Ja för sjutton, det måste jag tänka på. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.