AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.507

Skönt att vissa har lite fantasi i sina annonser.

Min annons jag satte in i går :
Länk

Annons som kom in idag :
Länk

Nästan så man känner sig lite stött ;)

MVH

ol
790
ollen
MB E300 cab -20
Du får ta det som en komplimang för en bra annons.
Lycka till!
Såg din annons igår nilez...är inte intresserad av bilen eller så..skall inte byta nu :-)
Undrar en sak bara...det står att stolarna är i mocka...är hela stolen i mocka då eller är det endast "sidorna" och själva mittendelen i tyg.
Ser ut att vara en väldigt fin bil i alla fall så lycka till med försäljningen!!

En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW!
nilez,

Suck, vad trött man blir. Jag hade nog mailat snyltaren och domederat lite bara för sakens skull ;)

spookshow,

M-paket-sportstolarna är inte i Mocca, utan Alcantara, med tyg i sittdyna och ryggstöd.

Mvh,
Kalle
_____
Bilen: Länk
ollen >Tackar! får väl ta det som en komplimang, jag blev lite snopen bara ;)

spook > Tack för det! Stöden på sidorna och benstödet är i mocca, mittendelen är i tyg.
Rätt av dig Kalle, Alcantara ska det vara.
Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
nilez:
Skickat ett mail och klaga lite :)

kommer ihåg när jag skulle sälja min moppe skrev en riktigt seriös annons och gav mig ut i skogen för att kunna ta fina bilder. Efter någon vecka kom årets klåparannons som inte känndes seriös för fem öre ut på blocket, självklart med samma bild som i min annons. Tog telefonen och ringde killen och sa några väl valda ord om vem bilden tillhörde osv... Någon timme senare var annonsen borta.
Vissa kanske tycker det är löjligt att göra så men faktum kvarstår det är jag som äger bilden och det känns som att hans skräpannons drog ner min fina moppe i skiten..:)

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
Jag skickade iväg ett lite halvspydigt mail igår. Återstår väl att se om jag får ett svar.
JODÅ, det går ju att marknasföra sin bil så här också,när jag försökte göra det så blev jag bortplockat direkt av Power.
Tipsy > Det är inte mitt syfte att göra det. Om du överhuvudet har läst det första inlägget och tittat på länkarna så borde du fattat orsaken till tråden.

Om nån admin tycker att det är marknadsföring får dom givetvis ta bort tråden.

MVH
Njuren
sikket gnäll

BMW - i nöd och lust?
Visa användare
777
Frapp
323ti -98
118d -08
Författarskap är en ädel konst som ej alla i detta land besitter...
Det är inte så mycket att bry sig om att någon kopierar av ens egen text, däremot så skulle jag själv tycka att det var mer irriterande om någon stal mina bilder och satte in i sin egen annons...

// Jögge Länk

Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

När jag i våras hade min 540 till salu så inträffade exakt samma sak. Dagen efter så lades det in en annons på en 528 där texten till 90% (lite skillnad i utrustning samt vissa datum) var kopierad.

Känns lite snopet men man får väl ta det som en komplimang ;-)

___
BMWCS #5157
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.