|
|
|
|---|---|
|
Har ett bytes agg holset H1D som jag fundrar att sätta på en m20 b25. någon som vet hur många hk det borde räcka till och om det är bra respons i ett sånt agg ? nånstans man kan hitta info om det? hittade inte något på holset.co.uk... (det är inte något värstingbygge det är frågan om) ska åka gata med den bilen.. Mvh /// Rickard BMW.... We brake for nobody... | |
|
Ingen som har någon info om detta agg ? är det nått skit-agg som inte är värt att andvända ? BMW.... We brake for nobody... |
|
|
det finns flera olika H1D!! in/ut motor volym Holset H1D 47/55 -- 1.6-2.0 320 hp Holset H1D 50/55 -- 1.6-2.5 340 hp internwastegate Holset H1D/E 50/55 -- 1.6-3.0 350 hp Holset H1D/E 52/55 -- 1.6-3.0 380 hp Holset H1D/E 54/55 -- 1.6-3.0 410 hp |
|
|
in / ut är det kompressions luft in och avgaser ut ? in i kompressor huset är det 52mm och ut ur avgas är det 55mm på min turbo... då är det helt enkelt en: Holset H1D/E 52/55 -- 1.6-3.0 380 hp har jag fel? tack för hjäpen Puppe ! mvh /// rickard BMW.... We brake for nobody... |
|
|
förresten.. det är ju ett gammalt agg... vet någon någon ny motsvarighet till detta ? BMW.... We brake for nobody... |
|
|
det blev inte riktit som jag hade tänkt mej! det stämmer att det betyder att det är 52mm in vid kompressorn och 55mm avgas ut och de är rekommenderade för motorer mellan 1,6L till 3,0L och 380hp!! Allt fakta var tagen från: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.