|
|
|
|---|---|
|
Länk Snyggt! | |
|
Ruskigt fult på en E32 tycker jag. Raggarstuk! //Schnitzer Svenska M5 E39 Registret: Länk E-Post: DE91@hotmail.com |
|
| jo men se det från den ljusa sidan, den E32'an kommer att väcka uppmärksamhet och sånt är ju alltid bra! | |
|
Det ser ut som en rejält solblekt dakargul lack , passade inte särskilt bra tyckte jag iaf. Mvh Robbin |
|
|
Snyggt! Men då gillar jag skarpa färger på stora sedaner drömmen är en Solit röd 735i 5vxl med svart skinn och bra utrustning men denna var inte dum alls. Mvh Stephan |
|
| Usch! Den var inte snygg.. | |
|
Hemsk, På en E38 skulle det kunna vara coolt men på E32an går det inte... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
Scheckheft |
Hej En gul E38? Här hittar du en: Länk Mvh Scheckheft E38.info ___ Länk |
|
Har sett den ett antal gånger och den faller inte mig i smaken. Det ser ut som bara dekalerna från Bundespost saknas... Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jag tycker inte att den E32:an är snygg men jag tror att det i alla fall är orginallacken. Den bilen har varit till salu många gånger under lång tid, jag vet var den står och vad jag kan se är den i fint skick. BMW CS #5139 |
|
|
Den färgen hade varit ursnygg ifall man stylat upp den lite, kanske det skulle räcka med snygga fälgar. //Subidius |
|
|
jo |
|
|
En pippigul lyxlimo är ju snudd på hädelse. ;) En sån bil ska ha mer sober lack och diskret framtoning i min mening. Och tänk er vad bra en E65 skulle göra sig i solblekt dakargul lack... HUVVA!!!! :) MVH |
|
|
Alla är vi olika =) //Subidius |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.