|
|
|
|---|---|
|
Är dert någon som vet om det går att få tag på kromade kåpor som passar orginal speglarna på E38, jag vet att det finns till audi och mercedes men har inte lyckats hitta till BMW.Det finns ju en massa annat krom på bilen så det hade varit riktigt syggt med kromade speglar, vill inte byta ut dom mot något o orginalt typ kromade m3 speglar. Tack på förhand/Rille | |
Ras.mus |
lämna då in dem och få dom kromade! Kan inte kosta mer än en tusing väl? Och då får du ju original och billigt blir det! |
Ras.mus |
Men först, tror du inte så stora ytor i krom blir lite väl? Själv har jag funderat på krompå vissa delar av speglarna, typ den lilla ramen runt själva spegeln eller så. Men inte fanken hela speglarna! |
| Jo, jag är sugen på att få allt utom ramen på speglen kromad, någon som vet var man kan lämna plast delar på kromning? Helst någonstans i skåne eller småland. | |
Ras.mus |
Jag VET inte var men prova att ringa en av de större lackerarna. De bör väl kunna göra det? Själv ska jag få nya speglar på försäkringen snart, de gamla tyckte någon att det var kul att trycka loss... Så då blir det lite experiment med de gamla! |
| Trist när man inte får ha sina saker ifred. Jag ska undersöka om det finns någon som kan kroma åt mig, Tack för dina svar//Rille | |
| Det finns både kromade ramar och hela kåpor till speglarna på DTS | |
| Ok, men vad betyder DTS? | |
|
Länk kolla på Carstyling , Bmw , MHW , CHROME AUßENSPIEGEL-COVER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.