|
|
|
|---|---|
|
Här: Länk Tack Janne (inte autopower Janne men Alpina-Janne(janne@bmwm5.com)) Eller tack till båda kanske man ska säga. | |
|
Äntligen! /Johan Tryggvesson -Raka sexor låta bäst- |
|
|
Äntligen... /Erik - BMW CS #05162 |
|
|
Oj, där var vi skrämmande lika :) /Erik - BMW CS #05162 |
|
|
ÄNTLIGEN !!!!!! Billy B-10 Länk |
|
|
YEEEEHA! =) Fan va härligt!!!! Mvh Tobias |
|
| Tobias: varför sälja M3:an? | |
|
bra sida det där:) läste lite grann, trodde dog leg låda var (orginal) till b62.8:an:) för det sitter en sån i min. men tydligen var det inte så. |
|
|
Alpina sidan som är bättre Alpina's egen sida är tillbaka :) Bra jobbat! Har saknat den... __ Bilen: Länk |
|
|
Bra info och mycket ! ///MVH TONY |
|
|
Wille har ju helt rätt, Alpinas sida är en skam för märket. Tyvärr så verkar Janne inte ha mer info om den speciella Alpina-bil som diskuterades på forumet för ett tag sedan, B10 3.0 Allrad. Jens |
|
|
Lite info om B10 3,0 Allrad ialalfall :) Dags att maila Janne lite bilder på den! "This model is based on the BMW 525iX. The displacement is increased to 3,0 litre. The engine now produces 231 bhp instead of 192. It was avaliable as both saloon and touring. Between 10/93 and 10/95 Alpina produced 64 saloon cars and between 11/93 and 5/96 they produced 70 touring cars." |
|
|
Vad bra att den sidan är uppe igen. Den har verkligen bra fakta om Alpinor! //Schnitzer Svenska M5 E39 Registret: Länk E-Post: DE91@hotmail.com |
|
|
Tack Gustav! Är det fler än jag som har svårt att se 70% av bilderna på sidan? Man blir sugen på en B7 E65... |
|
|
Jag ser inte heller alla bilderna. //Schnitzer Svenska M5 E39 Registret: Länk E-Post: DE91@hotmail.com |
|
| Enligt uppgift har det blivit lite problem med bilderna vid flytten från den gamla servern till bmwm5.com servern. Detta ska enligt uppgift ordnas och med lite tur kan det även dyka upp någon uppdatering. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.