|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
B-Boy jag tycker också att runt 165k verkar rimligt. 180-190k begär dom för en likvärdig bil på bilfirma med garantier. ///Johan |
|
|
Nu fick ni allt så ni teg va hahahahaah nördar ffs blev av med bilen för 185 tkr hahaha shhiiiiiittttt Som sagt andras bimmers e inte värda nått färren era egna kommer till fråga !! |
|
|
Gäsp! Seriöst inlägg. Förstår inte varför du från första början frågade efter värderingshjälp här om nu alla här är så korkade.?! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Varför inte plocka bort annonsen när bilen är såld istället för att skriva "BILEN ÄR SÅLD!!!!!" i annonsen? | |
|
Oskar: För att han vill visa för alla "nördar"(som han uttrycker det) att han visst lyckades sälja sin bil för 185k. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
B-Boy, bra då kan du på ett seriöst sätt i fortsättningen bidra till korrekta och träffsäkra värderingar!!! /Simon |
|
|
Att du fick 185 för den bilen är ju jättebra för dig, men sämre för köparen som hade dålig koll på e46utbudet, och troligen gjorde en ganska sopig affär. Jag står fast vid mina 165-170 mvh |
|
| En grej bara Ni hade fel jag hade rätt ...=== I rest My Case "! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.